Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Yıldız Çiçekleri

Hani saçlarında

Yıldız çiçekleri

Kıskanırdı seni

Baharın gülleri

Yakamozum sevdam

Yürek yaram derdim

Ölümüne sevdim

Hani saçlarında

Yıldız çiçekleri

 

Gül kokulu aşkım

Deniz gözlüm ufkum

Yarınım sevdiğim

Hani saçlarında

Yıldız çiçekleri

Güneşim serabım

Hayalimsin rüyam

Uykusuz kaldığım

Düşlere daldığım

Hani saçlarında

Yıldız çiçekleri

 

Tesellim avuntum,

Gizemim sevdiğim

Kadehim şarabım

Elimde sigaram

Hani saçlarında

Yıldız çiçekleri

Baharda gördüğüm

Yazlarda sevdiğim

Canımı verdiğim

Hani saçlarında

Yıldız çiçekleri.

 

Bayram YANDIM  

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..