Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Yıldız kayması

Yıldız kayması
 

Aşk ve sevgi tarifi yapılamayacak kadar güzel ve yücedir. Aşkı ve sevgiyi tadarsın ama göremezsin. Ancak hissedersin içinde, karşındakine oluşan kıpır kıpır hislerdir.

Sevdiğiniz kişi sizin için zorlukları göze alıp kendini feda edebiliyo rmu? Ne olursa olsun yanınızda olmak istiyor mu? Size söylemese de onun için ne kadar değerli olduğunuzu anlayabiliyorsanız ve aynı değerin daha fazlasını sevdiğinize vermeye çalışıyor musunuz?

Bütün iyi anlarda yanında olduğu gibi kötü anlarında da yanında olmak istiyor mu? Ve sen de onun yanında olabiliyor musun?

Kendi aşk hayatıma baktığımda ne kadar değer versem de zerre kadar değer görmemişim, şimdiki sevdiğim kişiyi bulana kadar. O yanımda olsun, gülsün, sıcaklığını hissedeyim yetiyor. Çünkü bana değer verdiğini biliyorum.

Benim mutlu olmam görsel şeyler değildir. Mesela sevdiğimin ilk kez bir yıldız kaymasını benim yanımda görmesi kadar mutluluk verecek başka birşey var mıdır ) Acaba!!! İşte anlatmak istediğim asıl şey bir yıldız kayarken aynı gözlerle izleyebilmek ve aynı anı yaşayabilmek.

O geceden sonra çok yıldız kayması gördüm, ama hiçbiri sevdiğimin yanında gördüğüm gibi olmadı. Aşk, sevgi bambaşka ve herşey...

 
Toplam blog
: 7
: 492
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Adım Serkan Akcan. 1981 doğumlu olarak çok programlı lise muhasebe bölümünden mezunum. Okulum bittik..