Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '16

 
Kategori
TV Programları
 

Yıldızlar Şahidim dizisi yeni adıyla kabuk değiştirdi!

Yıldızlar Şahidim dizisi yeni adıyla kabuk değiştirdi!
 

yıldızlar şahidim


Süreç Film yapımcılığının imzasını taşıyan daha önce Yıldızlar Altında ismiyle kamuoyuna duyrulan dizinin adı değişerek Yıldızlar Şahidim, ile kabuk değiştirdi. Özge Gürel, Berk Cankat'ın başrollerini paylaştığı proje daha önceden Fox Tv, yayınlanacağı üzerine duyrulmuştur ama, son anda kanal değişikliğine giderek, bu durum dizinin başlama sebebininde uzamasına neden olmuştur. Son olarak Star Tv'de, yayınlanacağı kesinleşir. 2017 Sezonuda bir çok iddialı proje başlayacaktır. Yıldızlar Şahidim Dizisi onlardan birisi olacaktır.

Sıradan bir kızın yükseliş hikayesini konu haline alacaktır! Hikayesinin teması televizyon hayranlarını heyecanlandırmaktadır. Normal mahalle yaşantısında yaşayan Haziran'ın, ünlü pop şarkıcısı Aras'a, beslediği platonik aşkla mücadelesinde nasıl şöhretin basamaklarına çıktığını işleyecektir. Üstelik dizi bizce bir çok genç kızında hayallerini süsleyerek, motive dahi edebileceğini düşünmekteyim.

Konusunda ki edindiğimiz ipuçlarına göre Haziran, uzaktan aşık olduğu Türkiye'nin, en şöhretli şarkıcısı Aras'a, vazgeçilmez karşılıksız duygular beslemektedir. Bir gün konserine gittiğinde gönüllü olarak hayranlarından birisini seçerek ona eşlik etme şansını sunmuştur. Kaderin cilvesi olacak ki seçilen kişi ise Haziran, olur. Büyüleyici performansıyla göz doldururken Aras'ı, kendine hayran etmeyi başarır. Bu sadece giriş kısmıdır. Asıl heyecanını ise gelişme kısmına girişinde hissedeceksiniz.

Aras'ın, annesi olan Zeynep, oğlunun özlemini çekmektedir. Bunun en büyük nedeni ise hem menajeri olan babasından kaynaklıydı. İkisi aldığı kararlar sonucunda ayrılmışlardır. Aras, babasının yanında kalırken annesinden uzakta büyümüştür. Zeynep, o gün sahneye Aras'la, beraber çıkan sıradan bir kızı ünlü yapmayı kararlaştırır. Haziran'ın, bütün hayatını değiştirecek kararı Zeynep, planlamıştır. Böylelikle hemde oğluna yakın olabilecektir.

Dizinin konusu bana oldukça sürükleyici geldi. Zaten Özge Gürel, Berk Cankat'ı da, birbirine yakışacaklarını düşünüyorum. Üstelik ikisininde milyonlarca hayranı tekrardan ekranlara dönüşünü dört gözle beklemekteydiler. Projenin tutacağını düşünüyorum.

Dizi Tutkunu

Yıldızlar Şahidim

 
Toplam blog
: 216
: 511
Kayıt tarihi
: 07.01.15
 
 

Merhabalar, dizi seyretmeye bayılıyorum. Özellikle Türkiye'nin, en güncel dizilerini takip edip, ..