Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '17

 
Kategori
TV Programları
 

Yıldızlar Şahidim dizisine büyük reyting şoku! Dizi başlamadan bitecek mi?

Yıldızlar Şahidim dizisine büyük reyting şoku! Dizi başlamadan bitecek mi?
 

Dizi reytinglerde hayal kırıklığı yarattı!


Başrollerinde Berk Cankat , Canan Ergüder , Özge Gürel ve Mesut Akusta’nın olduğu Yıldızlar Şahidim dizisi reytinglerde kelimenin tam anlamı ile hayal kırıklığı yarattı.

Dizinin reytinglerinin beklenenden daha düşük olması dizi başlamadan havlu mu atacak? sorusunu akılarla getirdi!

Dizi ilk bölümü ile TOTAL de : 3.35 reyting ile 18. AB de : 2.93 reyting ile 10. ABC de :3.05 reyting ile 18. Sırada yer alabildi.

Dizinin share oranları ise gerçekten içler acısı 10 share bile alamamış. Bu bize gösteriyor ki diziyi nerede ise doğru düzgün izleyen olmamış!

Haftaya FOX TV de Başrollerinde Cansel Elçin ,Ece Uslu , Nilay Deniz ve Berk Atanın olduğu Dayan Yüreğim  adlı yeni drama dizisi ile Cuma akşamı ekranda olacak. Baktığımız zaman hem oyuncu kadrosu hem konu itibari ile Yıldızlar Şahidim dizisinden üstün gibi duruyor. Bu hafta oldukça düşük reytingler alan dizinin haftaya yeni rakibi gelince ne yapabileceği ise gerçekten merak konusu.

Diziye gelecek olursak Dizi oldukça sıkıcı ve saçma bir ilk bölümle yayın hayatına başladı. Senaryosundaki özensizlik ve gerçeklikten kopukluk beni rahatsız etti şahsen.

Oyunculuklara gelecek olursak Özge Gürel zaten kendini tekrar etmiş bir önceki dizisinde canlandırdığı karakter ile çok benzer hatta neredeyse birebir  bir rol ile karşımıza çıktı. Sesi oldukça kötü bu sesle şarkı söylemesi açıkçası izleyiciye bir işkenceydi. Oyunculuğu ise hala zayıf kendini geliştirememiş. Gereksiz mimikler , boş bakışlar ile oldukça kötü bir performans sergiledi zaten diziye azda olsa bakan biri kör değilse  bunu görmüştür. Sadece şirin bir insan olmak yetmiyor bayan oyuncularda doğal güzellik , ses ve yetenekte lazım…

Berk Cankat ise hala Güzel Köylü dizisinde olduğu gibi bakışları  aşırı donuk ve duyguları izleyiciye geçiremiyor tam olarak.

Kötü bir oyuncu değil ama izleyiciyi etkiyecek yeteneğe ulaşmış bir oyuncuda değil. Ben şahsen başrol oynaması için erken olduğunu düşünüyorum çok daha iyi bir dizide güçlü bir yan rol ile ekranlarda olsa bence onun için daha iyi olurdu. Hem kendini geliştirir hem adını duyurdu.

Dizide en garibime giden şey ise müzik temalı bir iş ama dizide iyi şarkı söyleyebilen oyuncu yok Berk Cankat biraz durumu kurtarmış ama yinede sesi müziğe fazla yatkın değil.

Dizinin ilk bölümü kesinlikle her şeyi ile kötüydü. Tarafsız izleyicilerde diziyi saçma bulduklarını sosyal medyada dile getirdiler.

Reytinglerine ve gelecek haftaki rakip tablosuna bakacak olursak dizi daha başlamadan havlu atacak gibi duruyor.

Star Kiralık Aşkdizisini bitirerek bence hata yaptı. Çok kaliteli bir dizi değildi , konusu da tükenmişti ama yinede Yıldızlar Şahidim dizisinden daha iyiydi hem reyting olarak hem içerik olarak daha başarılıydı.

Yıldızlar Şahidim dizisi konu ve oyuncular olarak ( Canan Ergüder ve Mesut Akusta hariç ) oldukça zayıf duruyor Cuma günü diğer rakiplerine göre…

Bana kalırsa acilen Pazar gününe alınmalı ve senaryosu elden geçirilmeli. Dizi hatta revizyona alınıp Özge Gürel yerine daha başarılı bir oyuncu diziye dahil edilse bence çok daha iyi olur. Yoksa Berk Cankat’a yazık olacak gelecek vaat eden bir oyuncu çünkü..

Dizi başlamadan bitecek gibi duruyor eğer acilen önlemler alınmazsa keşke kanalar artık gençlere yönelik sırf reyting almak için  saçma diziler çekmek yerine olgun kitleye yönelik tecrübeli oyuncularla çok daha kaliteli diziler yapsa…

Diziye tüm eksiklerine rağmen yinede arada göz atmanızı tavsiye ediyorum. Belki eksiklerini giderebilirler bir şans verin yinede…

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..