Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

28 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Yıldönümüm Kutlu Olsun (mu)

Yıldönümüm Kutlu Olsun (mu)
 

Bu bir dalya değil!..

Yıldönümü...

Özel hayatımda değil!..

Milliyet Blog'da...

Evet sevgili blog yazarları ve okuyucuları... 28 Temmuz 2007 kayıt tarihimle, bugün Milliyet Blog'da tam bir seneyi devirdim, bir yaşımı doldurdum...

Bu bir yılın evveliyatında, yine Milliyet'in "Okur Yorum" bölümünde haber yorumlarken, bazen gözüm takılırdı "Blog" linkine...

Açardım... Bakardım... Bakardım... Sonra... Bakardım...

Takılan gözüm yemiyordu bir türlü...

"Keşkeee, ama beni aşar" derdim...

Bu takılmalar, bu gelgitler bitmek bilmedi... Karar verene kadar da okur yorumda binlerce yorum yazdım, ilk beşteydim...

Blogda hiç siyasi yazmadım ama ilginçtir, orada belki de yorumlarımın yarısı siyasiydi... O dönemde seçim olmasının bunda etkisi var sanırım (!)...

Siyasi ve sportif fanatiklerin yoruma yorum yazması sıktı beni, didişmekten usandım (!)... Ve daha nezih bir ortam bulma hesapları yaparken...

İşte o rüzgârla, Milliyet Blog rüzgârıyla buraya savruldum...

Tam bir senedir blogdayım, benim şikâyetlerim azaldı amaa... Burada da başkaları benden şikâyetçi (!)...

Fazla ciddiye almayın son sözümü... Siz kapris diyeceksiniz belki ama, ben buna lâtife diyorum :-))

Öyle böyle derken, iyisiyle kötüsüyle 366 günü geride bırakıp yılımı doldurdum ya...

Bu süre zarfında desteğini esirgemeyen herkese...

Bana katlanan her kim veya kimler varsa, sonsuz teşekkürler ediyorum...

Yine bu süre içerisinde, kırdığım kişi veya kişiler varsa da özür diliyorum...

Ayrıca, Efsanevi MB Orkestrası - Volume 2 bloğuma katılım için de teşekkürler ediyorum... Sayfaya bakıp da enstrüman bulamayanlar için, yorum bölümünde, alternatif müzik aletleri yayınladığımı, dileyenlerin tercih yapabileceklerini bildirmek istiyorum... http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=116145

Fazla uzatmak istemiyorum ve son olarak iyi ki varsınız diyorum efendim...

Sevgi ve Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..