Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Yılın Mimar Sinanları Ödül Töreni önceki gün yapıldı

Yılın Mimar Sinanları Ödül Töreni önceki gün yapıldı
 

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesi tarafından düzenlenen Yılın Mimar Sinanları Ödül Töreni önceki gün yapıldı. Cemal Reşit Rey Konser Salonu’nda yapılan törende öğrencilerin oylarıyla seçilen isimlere ödülleri verildi.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesi tarafından düzenlenen Yılın Mimar Sinanları Ödül Töreni önceki gün yapıldı.Liseli öğrencilerin belirlediği müzik, sinema, TV, tiyatro, gazete ve internet alanlarındaki başarılı isimlerin ödüllendirildiği geceyi Yelda Kırçuval sundu.

Tören, okul kurucusu Murat Özteke’nin yaptığı konuşmayla başladı. Yaklaşın bin kişinin katıldığı törene megastar Tarkan damga vurdu. Okulun, “O Ses Türkiye” yarışmasında büyük başarı kazanan ismi Aziz Kiraz & Burhan Çatılı’nın “Şıkıdım” şarkısını seslendirmesinin hemen ardından sahneye çıkan Tarkan’a Onur Ödülü verildi.

ASLA AZLA YETİNMEYİN 

Ödülünü okulun kurucusu Murat Özteke’den alan Tarkan “Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesi öğrenci ve eğitmenlerine teşekkür ediyorum. Hayallerinin peşinden koşmalarını diliyorum. Asla vazgeçmemelerini, azla yetinmemelerini, her zaman kendileri için daha fazlasını istemelerini... Sanat yolunda bol şans ve başarı diliyorum. Her zaman yanınızdayım, destekçinizim. Sizi seviyorum” dedi.

“İşte Benim Stilim”, Moda programı dalında ödül kazandı. Ödülü programın sunucusu Öykü Serter ile jüri üyeleri Ivana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez birlikte aldı. Uğurkan Erez, “İlk defa bir liseden ödül alıyorum. Kadıköy Ticaret Lisesi’nde İngilizce hocalığı yaptım, Gülben Ergen de orada okuyordu o sırada” dedi.

Çocuk oyuncu dalında ödül, “Anne” dizisinin minik yıldızı BerenGökyıldız’ın oldu.

Yılın Yapımcısı seçilen Samsun Demir’in ödülünü DMC Yapım ve Pazarlama Müdürü Özden Bora aldı.

Geceye damga vuran kıyafet

Gülşen, güneş gözlüğü ve beyaz kostümüyle gecenin en dikkat çeken ismi oldu...

Tiyatro dalında ödül sunulan Zihni Göktay dakikalarca ayakta alkışlandı. Usta tiyatrocu, teşekkür konuşmasında şunları söyledi: “İBB Şehir Tiyatroları’dır burada bu ödülü almama sebep olan. Tiyatromla gurur duyuyorum. 80 milyondan en fazla 4 bin sanatçı çıka-rabildi bu ülke. Kimse çocuğunun sanatçı olmasını engellemesin.”

Eypio, “Günah Benim” şarkısıyla müzik kategorisinde ödül kazandı.

Müzik dalında ödül kazanan Derya Uluğ, gecede “Canavar” ve “Okyanus” şarkılarını söyledi.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..