Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

13 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yıllanmış şarapsın sanki.

Yıllanmış şarapsın sanki.
 

yıllanmış şarap


Nargilemi andırıyorsun bana biriciğim...

İçime çektikçe keyif veren ve beni hülyalara uçuran hani elmalısından varya işte ondan..

Aslında çok da emin değilim beni kendimden geçiren keyiflendiren nargilemi yoksa nargileyle baraber senin hayalini çektiğimmi içime bilmiyorum..

Ama bildiğim birşey var, nasıl nargile çektikçe demleniyor güzelleşiyor sende öylesin, seni tanıdıkça zaman geçirdikçe seninle benim için vazgeçilmez ve tadına doyum olmayan bir değer oluyorsun.

Yoksa yıllandıkça tatlanan şarap mısın?

İçtikçe çakır keyif yapan etrafa anlamsız gülücükler saçtıran şarap mısın?

Yoksa benim için bu dünyaya gönderilmiş bana özel bir cennet nimeti misn?

Offf sen aklıma geldikçe ve sana ulaşamadıkça tek yaptığım bu ... Kocaman bir offf..

Sanki of çektikçe içimden hararetli alevler çıkıyor. Kalsa içimde sanki eritecek beni bu off lar.. Bilmiyorum birtanem bilmiyorum.

Tek bildiğim sen ve içinde sen olan cümleler... Canım benim seni özledim hemde cok fazla özledim.. İnan senden ayrı geçen günlerini misali, oyuncağı elinden alınmış çocuklardan daha kötü, biri öteye git dese ağlayacağım sanki..

Sensizlik bana çok ağır geliyor kaldıramıyorum sensizliği.. Sen yokken daha zor hayat. Sana ulaşamazken daha yorucu günlerim saatlerim. Ve işlerim sanki beni sevmiyor sen yokken.

Çocukluk hayallerim vardı içinde birsürü dünya güzellikleri olan her çocuk gibi zamanında. Bakıyorum hayallerim hep gerçekleşmiş. Şimdi yetişkinlik hayallerimin başköşesinde sen varsın. Kurluyorsun başköşeye ve neyi merak ediyorum biliyor musun? Acaba bu hayalim gerçek olacak mı?..

Kendimi seviyorum, aşığım kendime seni sevdiği için seni bulduğu için, sana aşık olan bu kalbime daha iyi davranıyorum,
Dünya güzel gözümde daha güzel, sen olduğun için içinde.

Birtanem imkansız bir aşka büründü bu gönül.. Ama hiç pişman değil inan. Senin varlığını bilmek büyük bir avuntu bana.

Şuan yanımda kollarımda olmasan da var olduğunu bilmek uzaklardan gelen sevginin kokusunu hissetmek avutuyor beni şimdilik.

Canım benim seni çok seviyorum.
Yetmiyor kelimeler bana, sana olan aşkımı ifade etmekte. Düşünüyorum da denizler mürekkep olsa ağaçlar kalem sanırım yine de yetmez bu ikisi konu ikimiz ve aşkımız olunca.

Seni sevmenin tadını tatmama izin verdiğin için teşekkür ederim birtanem.

Seni çok seviyorum.

Yasakaşktan Gamzelisine minik bir mektup.

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..