Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Yıllar

Yıllar
 

İşte Avcumun İçinden Uçup Giden O Yıllar


Avuçlarımın içinden kuş gibi
Uçup giden yıllar
Gözlerinin içi niçin gülüyor
Saçlarıma düşen ak
Seni böyle niye sevindiriyor

Çek, çek ellerini şimdi başımdan
Okşama ak düşmüş saçlarımı
Kızdım çok kızgınım ben sana

Seninle ilk tanıştığımızda
Oynuyordum tek başıma
Toz toprak içinde bir Sokakta
Ayağıma bir taş değdi oynarken orda
Dönüp bakmadın bile arkana

Çek, çek ellerini şimdi başımdan
Okşama saçlarımın beyaz telini
Kızdım çok kızgınım ben sana

Beni ilk tanıdığında
Oynarken taş ve toprakla
Saçlarım karaydı kunduz gibi
Şimdi ak düştü şakaklarıma
Döndü beyaz bir kuğuya

Çek, çek ellerini şimdi başımdan
Okşama saçlarımın beyaz telini
Kızdım çok kızdım beni anlasana.

 

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..