Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '12

 
Kategori
Eğitim
 

Yıllara güzel anılar ektik, yeni ışıklar yaktık, o gün geldi, dün güzeldi.

Ayşe Koyuncu  benim öğrencim.  Yıllara güzel  anlar ve anılar bıraktık… Bugün genç bir öğretmen adayı.  Dün  Muğla Üniversitesi  Eğitim Fakültesi’nden mezun oldu.

Dün sevinç günümüzdü.

Heyecanım günler öncesinden başladı, öyle ya Ayşe  mezun olacaktı. Tam da hedeflediğimiz,  idealimiz gibi.

Daha dün gibiydi. Ayşe hep kitap okudu, kitapları sevdi.    Daha dün değil miydi? Bir gün Ayşe mesleğini eline almış, mezun olmuş  o gününü uzaklarda değil yakınımızda, içimizde hissettik . O gün geldi, o  gelecek gün, dündü  yaşadık,  çoğaldık.  Ve dün o anları yaşamak. Görmek…

Ayşe benim   hala içimdeki, kalbimdeki o benim öğrencim. Ayşe bir çiçek. Daha dün şöyle yazdığım “Okumak, okumak yeniliyor seni. Okumak mutlu ediyor.Okumak gülümsetiyor seni...

Ayşe Koyuncu  geleceğin yeni yeni tohumlarını ekecek, pek çok öğrencisini yetiştirecek. O kadar eminim ki, onun çizgisinden yıllar öncesinden bugüne, yarına ve geleceğe…

Bazen heyecanlar çok yaşanıyor… Yüzlerimizde o günkü gibi gülümseme ve sevinç.

Benim için o hala küçük en tatlı, sorumlu ve olgun bir genç öğretmen. Ayşe ile yılları  neredeyse birlikte yaşadık.

Onun başarısı sorumluk ve disiplininden kaynaklanıyordu.

Öyle ya… Çocuklardı ,  tüm kalbim, sevgim. Belki de fark etmediler bize başka açılar ve cephelerden baktılar. Ancak biz yolumuzdan ve yapacaklarımızdan, sevgimizden  emindik. 

O çocuklardı, benim yıllara olan sevgi ve sabırla kucak açışım. Onların sevgisiydi, bugünlere geldik.

Günlerdir dostlarıma Ayşe’min mezun olacağı  heyecanlarımı anlatıp durdum.

Dün tüm Muğla Üniversitesi mezunları bir araya geldi,  stadyumda. Dolup taştı, bir çok veli ve sevdikleri heyecanlarını bir dakika görebilmek için yarıştılar.

Ayşe’yi ailesiyle birlikte dışarıda bekledik. Beklerken  hem sevinçli, hem de heyecanlıydık.

Ayşe’nin geleceğe aynı duygu ve düşüncelerle yeni ufuklar açmak üzere yol alacağı heyecanlarını gözlerinden yaşıyordum, dile getirirken öylesine heyecanlıydık..

Çoğalmak,  geleceğe durmadan yürümek bu olsa gerek dediğim,  dünün anıları ile güzel duygular ve düşünceler i yarına ve geleceğe yaktık…

Ailesini ve Ayşe’yi kutluyorum…Nice güzel günlere birlikte Ayşe, genç  öğretmenim…

Sevda yolculuğunda Ayşe’ye; okumaktır seni yenileyecek, okumaktır seni mutlu edecek, okumaktır seni gülümsetecek, okumaktır “sevgin ve beğenin”  diyerek tekrar kutluyorum.

O dikenlerin içinde yürüdüğüm yıllarım  ve içindeki tomurcuklar , güllerim. Güzel kokan çiçeklerim..

 

 

 http://[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://e1206.hizliresim.com/y/x/8yul5.jpg[/img][/url]

 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..