Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yılmaz Erdoğan

Yılmaz Erdoğan
 

Yılmaz Erdoğan'ın 17 Ağustos 1999 depreminden sonra sahnelediği "Cebimdeki Kelimeler" oyunu.


Van’da gerçekleşen depremden sonra çeşitli yerlerde verilen tepkiler dikkatimi çekti. İşin aslı, özellikle bu olaydan 3-5 gün once gerçekleşen bir çatışmada ölen 24 askerin acısının ardından, bu olayda verilebilecek tepkileri tahmin ediyordum. Takip etmek içinde artık zorunluluk olan sosyal medyayı da kullanıyordum. Ve en çok da, tanıdığım insanları en kolay takip edebildiğim Facebook’u. 

Sosyal medyada verilen tepkilerin toplumsal niteliğinin ne olduğu konusunda çelişkili düşüncelerim var.  Aslında aktif bir sosyal medya kullanıcısı değilim. Pek yetenekli de değilim. Her ne kadar teknolojiyle içli dışlı bir meslekte çalışsam da, onunla 53 yaşında tanışmış biri gibi hissediyorum. Ya da hissetmek hoşuma gidiyor.

Çoğu zaman diğerlerine gore daha çok kullandığım Facebook içinde verilen tepkileri komik bulmuşumdur. Daha doğrusu onun üzerinden verilmeye çalışılan ruh halini, mesajı komik bulmuşumdur.

Tabiki ben de yaptım.

Bunu böyle söylemem, tüm bunların sadece komik durumda olması anlamında değil.

Bazı zamanlarda hangi kanalla olursa olsun bir şeyler söylemek istiyor insan.

İhtiyaç de, psikolojik de, anlık de.

Ne dersen de.

Sadece bu konu üzerine bile sayfalarca söylenecek şey var.

Ama yolu çok uzatırız.

Yolu çok uzatmak kötü bir şey değil de..

Bazen başını unutuyorum.

Hazır hatırlıyorken devam edeyim.

Ben de merak ediyordum tanıdığım insanlar bunula ilgili neler söylüyor.

Herkes gibi.

(Bu arada bir parantez. Gerçekten memnun edermi tartışılır ama çok fazla küfredecek kişi çıkmadı listemden. Hatta sadece 3-5 kişi. Bunlardan da çok ağır küfredecek biri çıkmadı. Yani gördüklerimin çoğu bu kanalı aktif olarak kullananlar. Ve bunlar da listemdeki insanların, hesap etmedim ama yaklaşık % 30’unu oluşturuyorlar. Ama bu başka bir mevzu. İstenirse illaki bağlantı kurulur ama gerek yok.

İstatistik falan.)

Bende bi şeyler söylemek istedim.

Herkes gibi.

En son Yılmaz Erdoğan’ın eski bir videosunu paylaşınca; düşündüm onu.

Hakkında çok şey bilmiyorum ama sonuçta ünlü bir insan ve hakkında bilinebilecek bir çok şeyi biliyorum.

Eskiden sanki daha çok seviyordum. Şimdi daha çok ukala gibi bir şey geliyor.

Ha belki bi imkan olsa oturup iki muhabbet etsek.. farklı düşünücem.

Ama abicim böyle gözüküyorsun.

En azından ben öyle görüyorum.

Sonuçta önemli olan bu değil mi?

Hele bide ki ortam sosyal medyanın kralı facebok olunca.

 
Toplam blog
: 7
: 343
Kayıt tarihi
: 17.01.09
 
 

Dinlerim, izlerim, çalarım, okurum. Arada da yazarım. ..