Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Yılmaz Özdil

Yılmaz Özdil
 

Daha önceki bloglarımda bahsetmiştim. Benim eve iki gazete girer diye, Biri Milliyet, biri Sabah.

Her iki gazetenin de çok değerli köşe yazarları, haber muhabirleri, editörleri var bunu bilmeyen yoktur.

Dünyadan haber alabileceğim, bilgime bilgi katabileceğim bu iki gazetenin bilgilerine, biz okuyucularına verdiklerine müteşekkirim gerçekten.

Sabah gazetesinden çokları geldi geçti, milliyet'ten de...Hayat bu, gazeteciliğin bir anlamı da bu olsa gerek. Değişik mekanlarda, değişik platformlarda aynı fikirlerini savunmak, okuyucuya duyurmaktır köşe yazarlarının, yorumcuların amacı. Belki de biz çömez blog'cular gibi reating telaşı da vardır. Kimbilir? Ama vardır, vardır.

Her neyse, Önce Fatih ALTAYLI gitti sabahtan, yakın zamanda...Onun elini çenesine koyup yazdığı yazılar hakikaten yabana atılacak, göz ardı edilecek satırlar değildi, öyle de oldu.en son poaş meselesiydi sanıyorum gitmenin çekini yazdıran...İnsan inandığı değerler adına gitmesini de, çekip başını alıp gitmesini de biliyor demek ki...

Seçim sabahı, yanında çayım, gazeteme kurulmuş okuyorum.Birazdan vatandaşlık görevim için gideceğim. Millet akın akın gidiyor çünkü. Bu sele ben de katılmalıyım bir an evvel. Yılmaz ÖZDİL, en son okuduğum yazısı 34.4'tü gitmeden önce... Gidiyorum eyvallah çekmiş... Üzülmedim mi üzüldüm ama sürpriz olmadı aslında. İşyerindeki arkadaşlarla da konuşurduk, "bu adam bir gün gidecek" diye..Öyle de oldu. O, yazılarıyla epey de kaldı hani...

Bu adamlar; Türkiye coğrafyasında kolay yetişmez, yetişenler de bunların değerine yetişemez.

Ben kalemlerinden keyif aldığım iki insanın, sevdiğim bir gazeteden ayrılmasından şahsen burukluk hissettim.. Gönül ister ki, ikisi de MİLLİYET'te yazıyor olsun.Fakat, istisnalar ve kenar çizgileri ya da bakış açıları aynı karede buluşur mu? bilemem...

Kimbilir? Hayaller, gerçekler için vardır. Ben kaybettiğime değil yazılarından mahrum olduğuma üzüldüğüm iki insana yazdım.

Umarım; ki öyle de umuyorum bu iki kalem bir gün yazmaya, yeri göğü inletmeye bir yerlerden başlayacak. Biz okurlar için; bu gün, bir gün mutlaka gelecek.

Tatile çıkmış olsunlar... Dönüşleri bekleniyor çünkü...

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..