Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Yılmaz Vural coştu: Haftaya da Daum gidecek!...

Yılmaz Vural coştu: Haftaya da Daum gidecek!...
 

Nereye Böyle?



Yılmaz Vural, ilginç bir kişi; ona futbolun Kamer Genç’i de diyebiliriz.

“Doğru”lardan yola çıkan, sözünü sakınmayan, bir işe aracısız talip olan Vural, tıpkı Genç gibi, “ulema” tarafından ciddiye alınmaz.

Hem Genç, hem de Vural, kendi alanlarında “birkimli”dir.

Her ikisini de severim.

Onları dinlerken sıkılmam, dinlenirim bir bakıma.

Ama bazen de ipin ucunu kaçırıyorlar; "incelik", "saygı" buharlaşıyor!

*****

Vural, eğitimli bir teknik direktör olmasına karşın hak ettiği yere gelemedi.

Bizde “hak edilen yer”, ya “Üç Büyükler”den birini çalıştırmak ya da Milli Takım’ın başına geçmek.

Vural’ın hayali demeyelim, “rüya”sı, Fenerbahçe’ye teknik direktör olmak. Zaman zaman “Beni alın!” der, ama sesi, iki adım öteye gitmez. Vural, Milli Takım teknik direktörlüğü için, aracı koymadan çıktı ortaya, kendini pazarladı:

“25 yıldır bu ligde çalışıyorum. Eğitimim var. Yabancı dilim var. Milli Takım’a çok futbolcu yetiştirdik. Ben kendimi aday görüyorum, ama bir tane gazetede adımız geçmiyor. Demek ki işin uzmanlık boyutuna bakılmıyor. O yüzden biz de 'Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi yok' misali, Türkiye'de futbolu yönetenlere içimizden kırılıyoruz. Yeteri kadar deneyim isteniyorsa tecrübeliyim. Avrupa'yı biliyorum. Bu ülkeyi benden daha iyi tanıyan biri olabilir mi? İki tane akademi bitirmişliğim var. Yabancı istiyorlarsa, ben aynı zamanda Alman vatandaşıyım.''

Vural’a aldıran olmadı.

*****

Vural, 3-1‘lik Trabzonspor galibiyetinden sonra ilginç bir değerlendirme yaptı:

"Geçen hafta Hikmet Karaman'ı gönderdik bu hafta da Hugo Broos gitti. Korkarım haftaya da Daum gidecek.

”Vural, otoyolda giden araba hızlı; devam ediyor:

"Fenerbahçe'yi Kadıköy'de yenmeye gidiyoruz.. Fenerbahçe'nin cezalı olması da bizim için büyük avantaj. Göreceksiniz oradan iyi bir sonuçla ayrılacağız. İki haftadır rakiplerimizin teknik direktörlerini gönderiyoruz. Bu işin sonu Daum'a da uzanacaktır sanırım."


*****
Kasımpaşa, iyi oynamasına karşın Galatasaray ile Beşiktaş’a yenildi. Kasımpaşaspor, o maçlarda alkışlanacak bir futbol oynamıştı.

Ankaragücü ve Trabzonspor galibiyetleri, sonrasında teknik direktörlerin gönderilmesi, Vural’a cesaret veriyor; Vural, “Haftaya da Daum gidecek.” diyor.

Biliyorum, yine kimse Vural’ı ciddiye almayacak!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..