Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yılsonu partisi senin içinde tatlım

Yılsonu partisi senin içinde tatlım
 

Herdaim herdem heran M.M.*Seviyorum*


En  mutlu sabahlar aylaklık yapılan sabahlardır.

Denize karşı kahve içme keyfine, hasta bendeniz.

Bir de kanımı kaynatacak tınılar varsa kulağımda,

Amannnn dadından yenmez.

Daha ne olsun,

Şükür!

Sizi bilmem, lakin 2012 ile pek elektriğimiz tutmadı.

Nedense herkes aynı söylemde

Mayaların ahı mı tuttu nedir asırlar öncesinden,

Neyse şurada az bir süre kaldı diye, kendimizi avutalım da,

Ati yıl farklı olacak mı, ben benken

Değişen sayılar n’etcek, kafam omuzlarımda aynı edepsizliğiyle sallanırken.

Ortalık şenlik alanı,

Seyyarlarda bile noelsel kırmızılar boy gösteriyor

Alıp, takıp takıştırsam bir işe yarar mı?

Ayyyy, kendi yazdıklarım daralttı ruhumu.

Dinlediğim şarkıya uygun değil

Sarhoş Cafer dinliyorum Ankara’nın Bağlarından sonra desem,

Harbiden senin kafan güzel dersiniz  sabah sabah,

Arkasından Orhan Baba, Rihanna, Vivaldi, Eros Ramazzotti, Sting, Abba attırırım.

Balatalar ayarsız panpa,

Anlamaya çalışma.

Yaşam koçum, seni ben bile düzeltemem, iflah olmazsın dedi.

İyi bir şey dedi galiba, diye düşündüm.

Gelecek yılla ilgili burçsal öngörüler, şahane şeyler şeydiyor.

Yeni iş, yeni çevre, yeni arkadaşlar, yeni bir aşk…

En çok bu aşk kısmına tav oluyorum.

Aşkkkkk

Nasıl güzel bir kelime,

İnsan söylerken bile içi kımıl kımıl oluyor…

Hadi bakem 2013, şöyle cillop gibi bir sevgili yaptırsın bana,

Kırk yıl kölesi olayın onun,-)

Bugün vaktim de naktim de bol.

Şöyle bir gündeme bakıyorum

Ooooo, konu ganiiii

Ortalıkta boşşşşş

Koşşşşş babam koş diyorum kendime….

Kafamda bir rekor denemesi var güne dair(müritlerle aşık atacağım ;P)

Bakalım yapabilecek miyim?

Eğlence başlasın panpalar;)

 

Ayaratör hacılara not: Alıcınızın ayarları ile oynayabilirsiniz, bilesiniz herkesin ayarı kendine!

Yılsonu notu: Her şeyde bir mana arama, bırak bazı şeyler dağınık kalsın!

Kendime not: Düşünme bak böcekler öyle yapıyor!

 

Forever young M.M.

http://www.youtube.com/watch?v=LYoZh1Pzg1w

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..