Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Yine ağlayamadım..

Yine ağlayamadım.. 

Gözlerime dolan yaşlar bir türlü akmıyor.. 

Yüreğimi sıkan elin kıskacından kurtulamıyorum.. 

Ne yapsam olmuyor, nefes alamıyorum. 

O yetmiyormuş gibi birde duyamadıklarım,  

O söylenmeyenler ağır bir yumru gibi oturuyor kalbimin üzerine.. 

Biliyorum artık bu diyarları terk etme zamanı ama.. 

Olmuyor.. 

Başka nedene bürünemiyorum.. 

Başkası olamıyorum bu sefer.. 

Susmakta nafile.. 

Sustukça üzerine geliyor duvarlar.. 

Ama konuşamıyorum da.. 

Susmaktan öte, konuşmaktan aciz bir haldeyim.. 

Bedenim yine kırık, yine dökük.. 

Ruhum yaralı ve yorgun.. 

Elimi tutacak bir el, yüreğimi ısıtacak,  

Yüreğimi iyileştirecek bir merhem arıyordum.. 

Ama yine üşüyorum.. 

Sana rağmen, ona rağmen.. 

Yine çaresiz, yine siyah.. 

9.Mayıs.2011 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....