Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yine aylardan kasım...

Yine aylardan kasım...
 

Bilenler bilirler, hiç sevmem kasım ayını... Burada sizinle geçireceğim ikinci kasım da geldi. Ne çok zaman geçmiş mi demeli yoksa ne kadar çabuk mu, bilemiyorum. Kasımla ilgili ilk yazımı hatırlarsınız. Canım arkadaşımın ölümüyle ilgiliydi ve yarın yine o kara günün yıldönümü... Yine içim sıkılıyor!

Bu ay nasıl geçecek, yine yaşanacak mı ayrılıklar, acılar? Kasım yine tüm uğursuzluğunu salacak mı üzerime? Düşünmeden edemiyorum işte...

Kasıma dair aklımda tek güzel şey Tual Sezi' nin şarkısıdır. " Yine aylardan kasım, sanki sende kaldı bir yarım, her nefesim her anım, sanadır canım..."

Bu şarkıyı bilmeyen varsa muhakkak dinlemeli derim ve yeniden sevgili arkadaşım Sezi' ye teşekkür ederim kasımla ilgili güzel bir şarkı yaptığı için...

Aslında, bu yıl kasımın bana getirdiği bir güzellik de yeniden yazmaya başlamam. Yani umarım başlamışımdır :) Öylesine özledim ki bu platformda aktif olduğum zamanları, sizlerle sohbetlerimizi... Kendimi zorlayıp yeniden güzel yazmaya çalışıyorum sırf bu yüzden. Yazmadığımı düşündüğünüz her an bir yazımı silmiş oluyorum. Yazmış olmak için yazmak istemiyorum. Şarkılarımda da böyle bir kilitlenme söz konusu. İlhamımı kaybettim anlayacağınız. Kasım efendi onu geri getirirse bir barış imzalayabilirim belki :)

Ben bütün her şeye rağmen, geriye kalan 24 günün güzel geçmesini ve kasımın bu yıl mutluluk getirmesini diliyorum. Çabuk bitsin de doğumgünüm çabuk gelsin değil mi :))

Hepinizi çok özledim ve umarım bu ayrılığımız artık biter. Kalın sağlıcakla... :)
 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..