Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yine beeen:)

Yine beeen:)
 

netten...


Sevgili Özlem (Manaf Birgün olan) son aylarda minnacık vaktimi ayırabildiğim tek paylaşım sitesine bir not düşmüş. 2009’a sesleniyor; - De yürü git! Gibi bir şeyler yazmış garibim. “Ben anımsamıyorum ama vardıysa sende güzel bir şeyler onları bırak da git” gibisinden… Hemen “beğen” e bastım… Hatta eğer öyle yapmazsa ömrümün sonuna kadar 2009’un arkasından çok pis konuşacağımı da bildirdim.

Allah bu günlerimizi aratmasın ama çok moktan bir yıldı bie!...

MB’den de uzak kaldım, insanın kafası rahat olmayınca eli klavyeye gitmiyor…Mumcu’ya üzüldüm… Ara sıra bakınayım dedim tatsız, sonuçsuz tartışmalar… Yine de neden buradayım? Dost kazandırdı burası bana… Yüz yüze görüşsek de görüşmesek de…

Epeydir okuyamasam da, yazamasam da; Sema (Şener) nın hastalandığını, ablasını kaybettiğini duymam, aramam, konuşmam; Mesut Bey’in güzel çalışmalarından haberdar olmam, Mustafa Hocamın talebeleriyle aşk üzerine yazışmalarını gülümseyerek takip etmem, Nilgün Hanım’ın oğlunun askere gidişini öğrenmem, Celal’le yakın iş yerlerinde çalışırken yolda selamlaşmam, Ömer Bey’e msn de rastlamam, Ali’nin kızının güzelliğini görebilmem, Özlem’in ve Rüşdiye Hanım’ın, güzel “komşum” un, hatırımı sormaları ve daha bir çok güzel arkadaş hep bu sitenin sayesinde… O yüzden kopmak zor buralardan…

*** Neyse yeter bu kadar duygusallık… Gendi gendime dıkandım:))

Şimdi hesap sorma vaktidir, Ne oluyor yav ben yokken çarçabuk yarışmalar bilmem neler?

Metin Abi oldu mu şimdi habersiz alelacele? Ben ki geçen yıl 2. olmuş insanım, insan bir yılda 21. sıraya nasıl düşer anacım? (Tamam çalışmazken accık kilo aldım, saçımın boyası geldi, göz kenarlarımda 35 yaş kırışıkları belirdi ama...)

Kim bana oy vermedi desem? Kimse vermemiş zaten en iyisi kim verdi diye sorayım :)) Kahve ısmarlayacağım o oy veren 1 kişiye :) Fal da bakacağım pişman olsun oy vermeyenler ohhhh canıma değsin :)


*** İş iş dedim öyle bir işe girdim ki Allah vermeye… Evlere şenlik… Buradan ayrılayım en az 10 blog yazısı çıkar :) Şimdi yazmıyorum yazarken kendimi şişirip erken istifa ederim diye korkuyorum, azıcık daha sabır… (İhsan eyle Yarabbi)

*** Hehe ben 21. olmuşum da, Silver da sonlarda… Peh! Ben olsaydım öyle mi olurdu senin halin kanki :) Gizli bir örgütlenme ile ilk 5 ‘e sokardık seni :)

*** Bu arada Nergis’in (ananem) kocası da sizlere ömür… Dağ gibi (96) adam gitti… Nergis kaldı mı gencecik (84) yaşında 3.kez dul… Bilmiyorum artık veraset işleri bitince ne olarak? Hayırlısı? :)

*** Yorum falan yazılacak bir yazı değil ama belki hal hatır soran, selam veren, sataşmalarıma cevap hakkı doğan olur diye söyleyeyim iş yerinde patrondan başka kimsede internet yok (Bu kadar söylüyorum şimdilik işyeri hakkında, Allah kurtarırsa Eyüp Sultan’da horoz kesme partisi yapacağım davet ederim sizi), hemen cevap yazamam küsmeyin, “Bu da 21. olmuş bir havalara girmiş” demeyin :)

*** Çok şükür 2009 da bitiyor… Allah’ım hepimize bu günlerimizi aratmasın, yeni yıl hepimize, ailelerimize, çoluk çocuğumuza sağlık ve mutluluk getirsin inşallah. Sevgiler… Dilek Ç.

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..