Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yine bir dilenci anım

Yine bir dilenci anım
 

Daha önce de bir dilenci ile olan anımı yazmıştım. Yine çok huşuma gittiği için yeni bir dilenci anımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Geçtiğimiz günlerde Ankara Kızılay Sakarya Caddesi'nde yürürken Ankaralıların aşina olduğu bir dilenci ablamız ile karşılaştık. Tam karşımdan gelirken elimi cebime attım bozuk paralarımı vermek için. Benim bu hareketimi fark edince bana doğru yöneldi kendisi.

-Abla Allah sevdiğine kavuştursun dedi.

Ben zaten aşk konusunda umudumu yitirmişken bu dua aslında hiç hoşuma gitmedi. Sadece tebessüm ettim (tabi buruk bir tebessüm).

-Sevdiğim gitti dedim hüzünlü bir şekilde.

- Gelir beee ablaam diye karşılık verdi.

Nasıl gelsin ben sevdim eller aldı. (Bu son cümle fazla arabeks oldu. Farkındayım.) 

Neyse mutlu pazarlar.

 
Toplam blog
: 17
: 432
Kayıt tarihi
: 07.01.14
 
 

Tarihçi ..