Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Yine bir ilişki bitti

Yine bir ilişki bitti
 

Geçen aylarda bir ilişkim daha bitti...

Yine her bitişte olduğu gibi üzerek ve bir şeyleri yok ederek. İlişki biterken kullanılan klişe laflar edildi. Fazla açıklama yapma gereği yine duymadık. Yine onlarca anıyı hiçe saydık. Yine " eksik bir şey var" sözünün ardına sığındık, yine "arkadaş kalabiliriz" ler havada uçuştu.

Be Adam !  Seviştiğim, ve sevdiğim biri ile ben neden arkadaş kalayım ?

Kalıpta senin ilişkilerini, aşklarını mı dinleyeyim? Bırakta güzelce bitirelim, birbirimizi nasıl olsa hayatlarımızda istemiyoruz. Teselli sözleri diye sarfettiklerin daha çok can acıtıyor farkında değil misin?

Bana eksik var deyip betimlemediğin sürece ben bu eksiği bulmak için kafamı zihnimi yoracağım, bunun bilincine var artık! Ve yeter! Artık doğru düzgün bitirmeyi öğrenin !

Korkmayın, siz yoksunuz diye hayatımız altüst olmuyor ! İlişkinin niteliğini sonucu ile değil , yaşadığımız zaman içinde yoğunluğu ile değerlendiriyor ve seviyoruz. Bu nedenle bitip bitmemesi  sürüp sürmemesi değil önemli olan. Önemli olan niteliği !

Bol nitelikli ilişkilerle karşılaşmak dileğiyle !

Virüs Etkisi...

 
Toplam blog
: 2
: 377
Kayıt tarihi
: 07.12.11
 
 

Eğitim mezunuyum, sosyoloji masteri yaptım. Özel bir şirkette eğitim uzmanı olarak görev alıy..