Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '10

 
Kategori
Eğitim
 

Yine Bir Mektup

Merhabalar Sayın Hocam,

Sizleri, maceralarınızı, hep anlatıyorum öğrencilerime...

Kitabı inşallah internetten alırım...

Hocam ciddi söylüyorum, eğitimi sizden öğrendik...

Çok şey kazandırdınız bize eğitimle ilgili.

İlk önce de bu işin bir "fedakarlık" olduğunu sizden öğrendik.

Sizden öğrendiğim, eğitim ile ilgili "günlük yazma" olayını bıraktım sadece...

Ona da pişmanım.

Geriye baktığımda bu defterlerden başka, fazla bir şey kalmadı...

Bazen diyorum ki, bu cümleler bana mı ait?

Ama ben yazdım...

Sayenizde hocam...

Bir de derslere mutlaka "eğitim olayı" ile başlıyoruz.

Adana'ya geldiğimde inşallah görüşürüz....

Saygılar, selamlar...

Merhaba Sevgili Öğrencim.

Sizlere çok teşekkür ederim.

Bunun birçok nedeni var.

En önemlisi, beni mahcup etmemenizdir.

İkincisi, yaptıklarımın doğru olduğunu bildirmenizdir.

Dolaysıyla aynı uygulamaları, bundan böyle de sürdüreceğim.

Üçüncü olarak, taklit ediliyor olmak.

Bu durum, benim için ayrı bir gurur kaynağıdır.

Daha söyleyeceklerim var ama, fazla söze ne hacet:

"İyi öğretmen, unutulmayan öğretmendir."

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..