Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yine bitti…

Yine bitti…
 

Bütün koşturmacasına,yorgunluğuna,heyecanına rağmen yine bitti…

Zaman hızla aktı,saatler hiç olmadığı kadar hızlı döndü,günler ışık hızıyla geçti ve bitti…

Kısacık üç güne unutulmaz bir gün,romantik bir gece,eğlenceli bir nişan ve kocaman aşkımızı sığdırdık.

Çok eğlendik,çok güzel vakit geçirdik.

İstanbul da olmak sevgilimle olmak yine çok büyüleyiciydi.

Kayınbiraderimin nişanı için gitmiştim bu sefer kısa zamanım ve çok özlemimiz vardı ama sanırım bu mola yine çok çok iyi geldi bize.

Nişanımız çok keyifli ve mutlu geçti.Yeni çiftimiz pek tatlılar,çok heyecanlılardı elbette ve çok güzel vakit geçirdiğimiz keyifli bir geceydi.

İnsanın eltisi olması değişik bir duygu oluyormuş yahu!Hatta ben resmiyette eltim dışında müstakbel diğer eltimle de tanıştım.İkisinin de kendince tatlılıkları var,pek sevdim zaten kısacık bir görüşme ile bu kadarcık yorum yapabilirim şimdilik.

Nişan,eltilerim,aile ile geçirilen zaman pek güzeldi ama en güzeli sevdiğimle geçirilen vakitlerdi.

Sevgilimle en son ayrı kaldığımız zamanda ikimizde pek yıkıktık.Umutlarımız yerlerde,hayat acımasızlığı burnumuza sokulmuştu.Yoğun iş arama çabalarımız,her seferinde umutsuzluğumuz,belirsizliğimiz bizi yıkmıştı.Ama her şey geride kalmıştı artık.

Sevgilim bunu öyle güzel göster ki bana içimde bir ferahlıkla ve daha çok özlemle döndüm şimdi memlekete,ama bu sefer umutlarım yeşerdi,inancım kuvvetlendi her şeye.

Birkaç saatte yetişebildiğimiz kadarıyla gezdik caannım İstanbul’u kendimize ayırdığımız vakitte.

Hiç bitmeyecek bu şehrin lezzetleri,mekanları.Bizde birazına daha eriştik.

Baş başa yemek yedik,keyifle nargilemizi içtik,güzel bir konserle geceyi süsledik.

Güzel çok güzel zaman geçirdik çok ama çok mutlu oldum.

Sevgilimin düşünceli davranışları,aşık bakışları,tatlı sözleri,güzel yüreği ile yerden kesildi ayaklarım ve yine yine ve yeniden çılgınca aşık oldum bu adama.

Mucizem geri dönmüştü sanki,harikalar yaratan kahramanım kara bulutlarını dağıtmışta bakıyordu bana ve geleceğimize.

Beklide buydu en çok ihtiyaç duyduğum şey yeniden ümit edebilmek,her şeyin iyi olacağını sözle duymak değil gözle görmekti.

Aşkımız soluyor derken yeniden böylesine canlanmak,eski bizden hiç bir şey kaybetmediğimizi görmek çok iyi hissettirdi kendimi.

Şimdi daha umutluyum gelecekten,daha sabırlı olabileceğimi hissediyorum,zaman yıldırmayacak bizi,hayat zorlasa da düşürmeyecek,çünkü benim tek omzuyla dünyayı yüklenecek,gözleriyle,sözleriyle ömrüme ömür katabilecek kahramanım mucizem geri döndü…

  

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..