Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Yine bu Eylül …

Yine bu Eylül …
 

Net'ten


Sonbaharın gelişini hatırlatsa da,  benim için başlangıçların mevsimidir  Eylül.

Tüm yenilgilerimi unutup tekrar başlayabileceğimi düşünürüm hiç korkmadan, Eylül mevsiminin enerjisinden güç alarak.

Kararlarımı gözden geçiririm sıcak zamanların getirdiği rehavetten sıyrılarak.

Hayatımda yeşermeyen ne varsa hepsini dökmeye çalışırım birer birer. Çünkü bilirim mevsiminde yeşermeyen yaprakların faydasızlığını.

Ve  yine bu Eylül …

Açıyorum penceremi, gecelerin ürperten serinliğinde kendime gelmek için.

Ardından gönül kırıklarımı savuruyorum olabildiğince uzağa.

Ve kabul ediyorum  penceremden içeri girecek  ne varsa, ama güzel şeylerin geleceğini umut ederek …

*
Eylül 2012 / Kurşun

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..