Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Yine canım "Sen" istedi

Yine canım "Sen" istedi
 

Birden canım “Sen” istedi…
 
Sensizdim çoktan ondandır sanırım
 
Bir şeyler dizmek istedim ama olmadı
 
Kelimeler gülmedi, hatta ağlamadı…
 
Duygularıma baktım çok yüksekteydiler
 
Ulaşamadım…
 
Tuhaf bir geceydi
 
Issızdı, karanlıktı, sonsuzluğundaydı
 
Dünya adeta tersyüzdü bu karanlıkta  
 
Ben de Güneşin ilk alevini bekledim
 
Ateş feryadına başlamadan toprağa
 
Yazmak istedim sana, içimden…
 
Kelimeler gülmedi, hatta ağlamadı…
 
Dörtlükler sevdalanmışlardı, akmadılar
 
Karmaşamı güne bıraktım çözmek için
 
Sadece yürüdüm zifirde
 
Tüy kadar hafif adımlarla yürüdüm
 
Terennüm ederek duman gözlere
 
Bir cana hasret, gönlüm sana hasret iken
 
Birden yine canım “Sen” istedi…
 
Ve gün alevlerini toprağa vurdu sonunda
 
Bir ışık yansıdı, günün yüzüydü bana bakan
 
Bir filiz de gördüm yerde, umutla uzanıyordu
 
Sanki sevgiye kavuşmak için çabalamaktaydı
 
İçimdeki coşku ile tekrar baktım duygularıma
 
Bu kez şükür ulaştım, savrulmamışlardı
 
Sadece sinmişlerdi karanlığın sessizliğinde
 
Bekliyorlardı günün sıcaklığında akmak için
 
Duygularımı dökmek için sana doğru
 
Ve yine canım “Sen” istedi…
 
 
Bojidar Çipof
 
20 Mart 2013 00.50 Yeşilköy
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..