Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

21 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Yine de hayat ağlıyor...

Yine de hayat ağlıyor...
 

....


Yine de hayat ağlıyor bu defa bir kadın bedenınde

bir kadın görüyorum

gözleri kapalı

bir mırıltı duyuyorum

yaklaşarak dinliyorum

bir şarkı söylüyor içinde hüznün acısı

daha da yaklaşıyorum

yaklaştıkça boğuluyor tınısı

duyuyorum yavaş yavaş

kayboluyor gözümde biran

silüeti sadece silüeti görünüyor

sonra farkediyorum boğuk bir tını

birde hayatın bir kadın biyoğrafisinde çırıl çıplak resmi kalmış

yaşam denizinin sahilinde

sahile vura vura kırılmış çerçevesi

hayat ise düştüğü kirli suda kendine bir elbise yapmış

o kirli denizin yosunundan

ama sarmaladıkça örtünemiyor

görünüyor çıplaklığı

en orta yerinden

yine de hayat ağlıyor

bu defa da kadın bedeninde

bir daha da hayat ağlıyor

hayat ağlıyor

heppimizin yüreğinde...

Faruk Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..