Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yine forma konusu

Yine forma konusu
 

Ben bu forma işine kafayı taktım galiba. Belki benim gibi düşünenlerin çoğunlukta olduğunu biliyorum ve bütün kalbimle buna inanıyorum. Bu seferde Basketbol milli takımımızın iki gün önceki ABD milli takımı ile yaptığı maçtaki formaya dikkat ettiniz mi bilmiyorum. ABD milli takımının formasında Amerikan bayrağı varda, Türk milli takımının formasında AY ve YILDIZ'ın olmadığını görmüş olmalısınız.

Futbol milli takımımızın forma rengini türkuaz yapan zihniyetin bu seferde basket milli takımının formasındaki TÜRK BAYRAĞINI kaldırmaları beni çok üzdü. Kim veya kimler uğraşıyor bayrağımızla, renklerimizle bir türlü anlayamadım. Bunları yapan kim veya kimler eğer TÜRK BAYRAĞINdan ve kırmızı beyaz renklerden bu kadar rahatsız oluyorlarsa, neden bu bayrağın altında yaşamayı sürdürüyorlar anlamakta zorlanıyorum. Bu gibi girişimleri bizlerin tepkilerini ölçmek mi yapıyorlar acaba? Böyle düşünenleri millet tahmin ediyor unutulmasın. Onlar zannetmesinler ki bu emellerine ulaşacaklar. Bu millet bu çirkin emelleri olanlara fırsat vermeyecektir. Türk bayrağı bu yurdun üstünden eksik olmayacak ilelebet dalgalanacaktır. Bunun aksini düşünenler varsa hevesleri kursaklarında kalacaktır. Bu böyle biline.

Saygılarımla

ŞEREF AMCA

 
Toplam blog
: 9
: 415
Kayıt tarihi
: 27.11.07
 
 

1934'de Eskişehir'de dünyaya geldim. 2 yaşında iken babamın Ankara'ya yerleşmesi üzerine o yıldan so..