Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Yine gelirim belki!

Yine gelirim belki!
 

ınt


Gülüşünü özlüyorum.

Hayatımın tüm baharlarına değişmeyeceğim gülüşünü...

Öylece kalmışsın aklımda, mıhlanmış tüm sözlerin kalbime.

Seninle nefes alıyorum hala...

Seni sensizde sevebiliyorum söz verdiğim gibi...

Hala çılgınca seviyorum.

Bana bıraktığın yalnızlığını,

Sensizliği, tutamadığım ellerini

Göremediğim gözlerini

sevdim...

Sevgimi rüzğarlar la sana estiriyorum

İnsan imkansıza tutulurmuş ya,

Bende öylece tutulmuşum sana…

Sessizce çekip gidiyorum şimdi,

Sessiz ve kimliksiz, belki yine gelirim,

Sesime ses veren olursa bir gün…

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..