Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Yine gitti 13 civan!

Yine gitti 13 civan!
 

"Şehitler ölmez, vatan bölünmez" diyerek; sen her gün bizim vatani göreve gönderdiğimiz çocuklar için endişe içinde olmamızı engelleyemezsin. Senin işin, askerimizi yaşatmaktır. Görevin budur. Çocukların kahpe kurşunlarla, katledilmesine göz yummak değildir!

Kahpece öldürülen çocuklarımızın ailelerini, şehitlik mertebesine erişti diyerek, nereye kadar avutacaksın? Benim gözbebeğim, senin ayak bağların yüzünden ölüyorsa, beni şehitlikten başka kandıracak neyin var?

Şehitlik enayilik oldu. ABD' nin bir tane askeri ölse, adamlar çıldırıyor, ülkeleri yok ediyor. Biz oturup, yarın kaç çocuğumuz ölecek diye mütevekkil vaziyette bekliyoruz.

Bazı adamların, ABD' de işleri bozulmasın diye, daha kaç çocuğumuzun öldürülmesine razı olacağız? O ölenlere, şehitlik payesi vermekten başka ne yapıyoruz?

Bana göre, babalar gibi satmakla değil, babalar gibi savaşarak şehit olunur. Ölmüş çocuklara şehit olmadılar demiyorum. Onları, aptalca ölüme sürenlere, aklınızı başınıza alın diyorum. Kimse, vatani göreve gönderdiği evladını bedavadan öldürülsün diye göndermiyor!

Hükumetin acil olarak bu işe çözüm bulmasının zamanı çoktan geldi.
ABD müsaade ederse, 2 günde PKK filan kalmaz!
 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..