Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '12

 
Kategori
Siyaset
 

Yine içimiz yanıyor

Yine dün gelen 10 şehit haberi ile yüreklere yangın düştü. 10 şehit yüzlerce şehit yakınımız daha oldu. Analar babalar binbir güçlükle büyüttükleri evlatlarını bugün kara toprağa emanet edecekler. Evet çok büyük bir mertebe olan şehitlik ve ne büyük gurur şehit anası babası olmak. Gelin bir de onlara sorun bakalım evlatlarını şehit mi görmek isterlerdi yoksa askerliğini bitirip eve döndüğnü mü?

Piyade uzman çavuş Erdoğan Sönmez'in babasının CHP milletvekili Deniz Baykal'a söyledikleri gerçekten çok önemlidir:"Yılanlara ezilemeyiz ki. Şimdi ağlayayım da yılanları mı sevindireyim? İnşallah son şehit benim ki olur" dedi. Deniz Baykal ve beraberindeki üç milletvekiline, BDP milletvekillerini kastederek, "Bu 35 tane milletvekiline karşı gelemiyor musunuz?" diye soran baba Sönmez, şunları söyledi:

"Bizim vergimizle maaşını alıyor, PKK’ya yardım ediyor. Ben bundan bir şey anlamadım. 450 kişi 35 kişinin hakkından gelemiyor musunuz? Dağda PKK ile kucaklaşıyor. Maaşıyla gidip mermi alıyor. PKK ile kucaklaştığı zaman benim oğlum şehit değildi ama içim yandı. Fakirlikle büyüttüm ben bu çocukları. Bile bile bir nokta haram yedirmedim. Bana Van’da Türk, burada Kürt diyorlar. Kürt’ten milletvekili var, Kürt’ten cumhurbaşkanı var, Kürt’ten polis de var. Bu ne Kürt hakkıdır, ben anlamadım. Kim bana bir şey söyleyecek?"

Evet Kürt kökenli bir aile olan Sönmez ailesinin babasının bu söyledikleri çok önemlidir. Kürt hakkı diye diye hergün medyada boy gösteren BDP'lilerin neyin peşinde olduğunu İlyas Sönmez çok iyi açıklamıştır. Kürt Başbakan, Kürt Cumhurbaşkanı, Kürt Polis, Kürt Doktor oluyorsa siz neyin hakkını istiyorsunuz. Ayrıca heryerde çok rahat bir şekilde Kürtçe de konuşuyorsunuz. Bırakın da resmi kurumlarda Türkçe konuşuverin ne olacak. Sizin amacınız Kürtlerin hakkı hukuku değil zaten. Bunu da Fatih Altaylı'nın programında konuk olan Ahmet Tan çok güzel elevermişti. Ben neden İstanbul Boğazını bırakıp Hakkariye gideyim demişti bu zat.

Şehitlerimize Allahtan rahmet yakınlarına sabırlar diliyorum. Aynı zamanda bu BDP'lilerin oyununa gelip dağa çıkanlarada akıl fikir diliyorum. Türkiye Cumhuriyeti İlelebet Payidar kalacaktır.

 

 
Toplam blog
: 227
: 240
Kayıt tarihi
: 01.02.09
 
 

1972 Antalya doğumluyum. Elektronik Teknikeri olarak bir tekstil fabrikasında çalışıyorum. Evli v..