Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yine kararsız kaldım

Yine kararsız kaldım
 

Sözde, seçim listeleri açıklandığında 22 Temmuzda kime oy vereceğimin kararına varacaktım. Olmadı. Yine kararsız kaldım. Niye bu kadar kararsız kaldım? Uzun hikaye...

Demiştim ki;

-Hangi parti kadın adayları liste başında gösterirse ben ona oyumu atacağım.

Anlaşmışlar gibi bir çok parti kadın adayları azda olsa liste başı yapmış.Bu güzel ve olumlu bir gelişme ama beni yine kararsızlığa itti.

Zonguldak ta hiç bir partiden kadın aday 1. sırada değil , bir çok partinin listesinde yoklar bile, gönlümde yatan partiler hayal kırıklığına uğrattıysada kadınların nihayet bu seçimde daha fazla adam yerine konulmasına sevindim...Partiler diyorum çünkü tek bir parti değil bir kaç parti var aklımda oy vermeyi düşündüğüm ve ayırım yapmak için de öyle demiştim.

Şimdi ne yapacağım ben?Yine kararsız kaldım.

Bu kez de şöyle mi desem?

-Kim çifçinin, üretecinin malını değerli kılacağına beni inandırırsa, kim koltuk sevdasına dalıpta kavga etmeden siyaset yaparsa, şehitlerimizin kanını kim yerden kaldırırsa ki hamasi nutuklarla değil, bu konuda ne yapacağını çok net anlatması lazım, kim yerli malını teşvik ediyorsa, kim işsizliğe çözüm üretiyorsa, kim dini duyguları sömürmeden, Atatürkçülüğü kullanmadan öyle olduğunu halka anlatabiliyorsa, kim bütçeden eğitime en çok pay ayıracağını vaat ediyorsa oyum ona.

Diğer konularda da , isteğim var tabii ama önceliğim bunlar.

Hadi hodri meydan.. Meydan siz partilerin.. Bu kararsızlığımı hanginiz yenecek bakalım?

Bir oyum var . Bu bir oyum çok değerli. O yüzden bu kadar kafa yoruyorum ya!!


Bir kişi de olsam etrafımda benim gibi düşünen öyle çok insan varki karar verebilirsem eğer, belki onlara yardımcı olurum diye düşünüyorum..

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..