Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '06

 
Kategori
Sınavlar
 

Yine mi sınav?

Yine mi sınav?
 

KPSS....

Ah ah bu kelime özellikle son 2 yıldır hiç aklımdan çıkmıyor ne olacak bilmem... Geçen sene sıkı bir şekilde çalıştım... Dersaneye gittim... Gitmekle kalmadım tabiki verdikleri testlermiş, kitaplarmışşş, çözmediğim soru kalmadı.. Elimdede 4-5 tane kaynak var...

Ama son 1 ay geldi hiç ama hiç çalışmadım.. Derlermiş, finalmiş, taşınıyorum... Derken kpss çıktı geldi... Arkadaşla gittik sınav yerine... Oda giriyor... Öss ye girerken olduğu gibi hiç heyecan meyecan yok... Son derece rahatım... Sınav mükemmel geçti... Sonuç ne peki? 66... Sinir oldum... Kaç günlerce çalıştım çabaladım... Ama olmadı...

Kadroluyu geç sözleşmeliye bile başvuramadım... İlk başlarda haksızlık dedim... Herkese kızdım... Ancak biraz sakinleştikten sonra... Kendi kendime hatalısın kızım dedim... Son bir ay doğru dürüst kitap yüzü bile açmadım... Olacağı bu...

Alanım bu sene 80-79 gibi puanlarla aldı. Benimde çok çalışıp almam lazım... Ne yapıp ne edip almam lazım ama nasıl olcak... Tabi oturup ders çalışmakla... Oturuyorum masanın başına... Eksik olduğum konuları buluyorum önce bunların üstünde duruyım, birazda matematik yapayım diyorum... 10-15 dk iyi, güzel çalışıyorum... Sonra her nedense havalara girip ben bunları biliyorum edasıyla dersi bırakıp ya bilgisayar başına ya da televizyona.. Oysa ben bilseydim şu anda kpss ye çalışıyor olmazdım değil mi? Off offf ne yapcam ne etcem... Bu huyum kurusun... Ben bilmiyorum deyipte çalışsam bir ah.

Dersanede hocamın kitabında bir söz vardı.. Sizlerle paylaşmak isterim... Asönsere binersiniz, hangi kata çıkacağınız bellidir. Ancak düğmeye SİZ basarsınız...

Çok güzel bir cümle değil mi?

Benimde çıkacağım kat belli, düğmeye tam basıyorum ama sonra vazgeçip geri iniyorum....

Hiç inmemek dileğiyle...

Hoşçakalın....

 
Toplam blog
: 21
: 2296
Kayıt tarihi
: 17.12.06
 
 

2006 yılında çocuk gelişimi ve eğitimi öğetmenliği bölümünü bitirdikten sonra aynı senede anasınıfın..