Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '16

 
Kategori
Deneme
 

Yine sana yazdım

Bak güzelim isterdim ki gülüşünde boğulayım fakat her güldüğünde o dudaklarının kenarında başka izler yatıyor. Her gülümseyişinde gözlerinde ben değilde benim dışında yüzler yatıyor. hatırlıyor musun ilk sana dokunuşumu ellerini aldım ve dudaklarıma götürdüm, Ve o sahne için ömrümü döktüm. İnanamadım tüm varlığında benim oluşuna, gözlerine baktığımda bir tek kendimi göremedim. Biliyorum biz giderken birbirimizden üzülün de birtek benim! Bir gün sen uyurken yastığının altına bir not koydum. Şöyle yazıyordu; "Bir gün benide yazsana demiştin bak o gün geldi bugün seni yazıyorum. Hayatıma nasıl da hızlı girdin, galiba çıkışında öyle olacak. Biliyorum sen de olmadı diyerek gideceksin. Ve yine suçlu ben olacağım. Senin gibi yaşayamam ben! Seni de yaşatamam. Seni seviyorum!" Saat: 04:57 yastığının altına koyduğum notu aldım. Ben sensiz yapamam! Bak yazma hevesim kaçtı yine seni seviyorum! ama seviyor beni diyemiyorum.

 
Toplam blog
: 8
: 115
Kayıt tarihi
: 26.02.16
 
 

Bir şeyler anlatıyorum. Bazen anlattıklarımı bir kitapta topluyorum. "Bedeni Büyüten Kalp" Adlı K..