Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yine sana...

Ne de güzel suçluyorsun beni.

Hala anlamadan sorguluyorsun gidişimi.

Beni, hissettiklerimi umursamıyorsun bile. Hala umrunda değilim.

Böyle mi sevdin beni? Böyle mi değer verdin? 

Seninle konuşmuyorum çünkü en son konuştuğumda beni ikna edecek tek kelime dahi etmedin. Ben soruyorum şimdi sana;

Peki sen beni hiç mi sevmedin?

İstediğini söyle arkamdan, daha fazla kıramazsın beni..

Ben susuyorum çünkü kırılmanı istemiyorum.

Üzgünüm ama ben hala sana değer veriyorum.

Canın sağolsun be sevgili, bağır çağır.

Bu senin en güzel yaptığın şey.

Ama bu arada da kendine iyi bak olur mu?

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..