Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Yine seversiniz

Güzel bir söz duyarsınız
Kelebekler uçar gibi olur
Bir yıldız mı kaydı sanki dersiniz
Yüzünüzde, bir tebessüm belirir
Gülersiniz...
Ok yaydan çıkmıştır bir kere bilemezssiniz
Sevmiyorum sevmiyorum dersiniz
Yine seversiniz...
Kalabalıklar gelir aklınıza yalnız kalamazsısnız
Özgürlükler gelir aklınıza özgür olamazssınız
Ölüm gelir aklınıza ölemezssiniz
Ama sevmiyorum sevmiyorum dersiniz
Yine seversiniz...
Dünyalar üstünüze yıkılır ezilirsiniz
Kimsem yok dersiniz üzülürsünüz
Sevmiyorum sevmiyorum dersiniz...
Yine seversiniz....

 
Toplam blog
: 89
: 102
Kayıt tarihi
: 13.10.11
 
 

Yaşamak, yaşarken çağı takip etmek ve ona uyarak , çalışmak. Müzik ruhun gıdasıdır, müzik dinleme..