Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Yine terör!

Yine terör!
 

Dört gün önce yazmış olduğum "Bu terör olayında kaç denklem var?" başlıklı yazımda Başkanlık Sistemi referandum'un iptal edilmesi konusuna vurgu yaptım..

Bugün tekrar israrla konunun bir kez daha ele alınması gerektiğini düşünüyorum.

Başkanlık Sistemini tartışacak durumda olduğumuzu sanmıyorum. Ülkemizin gerek ekonomik gerekse terör saldırıların yoğun olduğu dönemde ve toplumun en hassas günlerinde bu referandum gündemini öne çıkarmanın doğru olmadığını düşünüyorum.

Böyle bir kaos ortamında referandum'a gitmek, millete saygısızlık olarak adledileceğinin altını çizmek isterim.

Bu sabah saatlerinde  Kayseri Erciyes Üniversitesi Kampüsü'nde meydana gelen terör saldırısında şehitlerimiz var. Ciğerimizi daha da yaraladı, yüreklerimiz daha da yandı.

Çok acı ve çok üzücü bir tablo ile karşı karşıyayız.

Eyy siyasiler lütfen şapkalarınızı çıkarıp masalarınızın önünüze koyunuz!..

Başta Mhp olmak üzere bütün siyasi parti liderleri Başkanlık Sistemi konusunda sorumlu olduğunuza göre (-ki, Chp de Başkanlık Sistemi ve Anayasa değişikliği konusunda bazı maddelerine 'evet' demiştir) ülkenin geleceği için referandum kararı üzerinde bir kez daha düşünmeniz gerekir.

Terör konusunda somut adımlar atın somut! Başkanlık sistemini başka baharda da düşünebilir ve tartışabilirsiniz.

Öyle, üç Bakan yanyana durarak kameranın karşısında her terör saldırısı sonrasında olduğu gibi terörü kınayıp lanetlemekle terörü sonlandıramazsınız.

Bütün siyasi partiler birlik olup terörü ya bitirmelisiniz, ya bitirmelisiniz!

Kısa saatlerde tartışılarak sonuç çıkarılması gereken konunun 'referandum' konusu olduğunu düşünüyorum.

Referandum'un iptal edilmesi doğru bir karar olur düşüncesindeyim.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..