Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yine yeni yeniden...

Yine yeni yeniden...
 

Yeniden blog sayfamı açıp, silkinip kendime gelip (kalemi elime aldım demek isterdim) klavyenin başına geçtim. Çok uzun zaman olmuştu yazmayalı. Bir dönemimi gece gündüz bilgisayar başına geçirdiğim düşünülürse, bir günde sigarayı bırakmaya benziyor benim bu durumum. Sanırım herşeyin eskisini sevmem buradan geliyor. Bilgisayar başında olduğum dönemlerde ben bilgisayar başındaydım. Yalnızdım. Ama şimdilerde herkes bilgisayar başında :) Dolayısıyla gözüm doyuyor sanırım gördüklerim karşısında.

Uzun bir ara vermiş olmama rağmen yazmayı hala unutmamış olmam güzel tabi :) Neyse şaka bir yana sanırım blog yazdığım dönemler en güllük gülistanlık dönemlerdi. Şimdilerde güzel hatıralar biraz zor yaşanılıyor. Yazmadığım dönemde o kadar çok şey olmuş ki sıralamaya kalksam editör onayından geçmeyebilir yazım :) O yüzden ben sanki yazmayı dün bırakmışım gibi kaldığım yerden devam etmeyi seçiyorum.

Yağmurlu bir günde geri dönüyorum. Biraz hüzünlü... Belki de yağmur bu yüzdendir. Ama bugünkü yağmur sanırım hüzün ile değil acı ile tarif edilebilir. Haziranda bu yağmur... Neler oluyor dünyamıza acaba?
 
Toplam blog
: 34
: 984
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Yoktur hakkımızda söylenecek söz... Hakkımız da yoktur, hakkımızda birşey söylemeye zaten... Bir eli..