Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '14

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Yine yeni yeniden, heyecanla

Yine yeni yeniden, heyecanla
 

Resim pintteresten alıntıdır. Bundan böyle beni temsil etmektedir.


Uzun çok uzun bir zaman sonra yeniden merhaba.

Aylar, hatta sanırım yıllar oldu blog yazmayalı, yazamayalı.

Artık hayatımda minik (kocaman oldu bile) bir değişiklik var benim. Ben büyüdüm o annesinin evinde, bekarlık köşesinde kitap tanıtımları yazan kız değilim artık. Tam 9 yıllık evli, 22 aylık bir minik mucize sahibi bir anneyim. Bu yüzden bugünden itibaren okuyananne olarak değiştiriyorum kitapkurdu ünvanımı. Hayatımda pek çok şey değişti, pek çok sular aktı geçti ama şu bir gerçek ki kitaplarım hep benimleydi. En büyük hayallerimden biri olan kitaplığım var artık çalışma odamda ve ben kızımdan fırsat buldukça (yarattıkça) okumaya o büyülü dünyada dans etmeye devam ediyorum.

Bu günlerde farklı işler, projeler peşinde www.womansclubturkey.com adında bir sayfa hazırlıyorum bir anne arkadaşım ile birlikte. Güzel paylaşımların olacağı bir portal ve hizmet ekibi ile uzun soluklu bir yolculuğa merhaba dedim ben bugünlerde. İnstagramda @womansclubturkey olarak ulaşmak mümkün söz konusu deneyimimize.

Sudelina'm bütün zamanımı alıyor tam 22 aydır hiç duraksız. Çok hareketli kıpır kıpır, yemek sorunu olan bir minik muzice olur kendileri. Sevimli bir cadı yani. O da annesi gibi kitaplara bayılıyor elbette ve ileride onun da bir kitapkurdu olmasını temenni ediyorum bütün kalbimle.

Yine yazacağım... Uzun uzun, satur satır, konu konu yazacağım. Bu bir giriş olsun istedim yeniden blog yaşamıma. Yeniden paylaşımlarım, tanıtımlarımla büyüyeyim, olgunlaşayım var olayım istiyorum.

Bundan böyle kâh annelik deneyimlerim, kâh ebeveynlik bilgilerim ve elbette ve mutlak kitap tanıtımlarımla buradayım. Paylaşmak isterseniz takipte, istemezseniz sevgiyle kalın.

 

Pınar SEVİM

25.08.2014

Karşıyaka İZMİR

 
Toplam blog
: 65
: 1800
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Biricik Sudelina'sının annesi, kitaplar ülkesinin sarışın prensesi, kocasının bir tanesi, İzmir/K..