Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Yine yeni yeniden mi?

Yine yeni yeniden mi?
 

Ofisimdeyim şimdi. Sabahdan beri elim hiç bir işe gitmiyor. Tam herşey bitti derken, bende bittiğini kabullenirken...Yine yeni yeniden mi?

Ofisteyim şimdi. Sabah sabah kapıda beni bekleyen bir buket gül var şimdi masamda. Üstünde de senden bir not "Merhaba Sevgili" diye başlayan... Yine yeni yeniden mi?

Ofisteyim şimdi. Oysa bu sabah herşey sıradan ve herhangi bir gündü benim için. Ben bugünün anlamını unutmuştum çoktan. Yine yeni yeniden mi?

Ofisteyim şimdi. Sen geldin elinde kalp şeklinde bir pastayla sabahın 9.30 unda. Aslında evden çıkmadan bana yetişmeye çalıştığını söyledin, usulca yanağımdan öperken. Yine yeni yeniden mi?

Ofisteyim şimdi. Sanki hiçbirşey olmamış, onca kötü şey yaşanmamış gibi karşımdasın işte. Hiç eksilmeyen o şen kahkahaların odamı dolduruyor şimdi. Çok sevdiğim o çikolatalarıda unutmamışsın. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Boğazımda bir düğüm, karşımda da sen. Nefes alamıyorum sanki. Uzun bir süre görüşmemiş iki arkadaş gibi havadan sudan konuşuyoruz. İzne gittiğimi duymuşsun, gittiğim yerleri soruyorsun. Her söylediğim yer için "tüh, ben seni götürecektim oraya. Bensiz neden gittin?" diyorsun. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Sana "Hayırdır, bu süprizin sebebi ne?" diye sorma cesaretini gösteriyorum. Yüzüme şaşırmış bir ifade bakıyorsun. Sanki 45 gün önce ayrılan biz değişmişiz gibi "Bugün yıldönümümüz bizim" diyorsun. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Zar zor pencereye kadar gidiyorum, camı açıp nefes alıyorum. Oda sanki birden bire dar geliyor bana. Sokaklara çıkıp koşmak bağırmak ağlamak istiyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Karşımda sen. Gülüyorum olanlara, bu duruma. "Nasıl yani?" diyorum sana. "Biz ayrılmadık mı seninle? Yaşanan onca şeyden sonra biten bir ilişkide yıldönümümüzü mü kutlayacağız şimdi?" diyorum "Biz ayrılmamıştık ki" diyorsun sen. Bu sefer şaşıran ben oluyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Sakince karşına oturuyorum, halbuki içimde kopan fırtınaları bir bilsen. Sakin görünmeye çalışırken aslında kristal vazoyu kafana atmak, seni sarsmak, "kendi gel, sen bana neler yaşattın, sen bana ihanet ettin ve bitti" demek istiyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Senin karşında sakince oturan bana ben bile şaşırıyorum. Usulca elimi tutuyorsun ve akşam için planlarını sıralıyorsun. Hatta hadi izin al da kaçalım öğleden sonra biryerlere diyorsun. Ben hala sakince senin gözlerine bakıyorum ve gülümsüyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Ellerim ellerinde. Sıcacık tenin ve baştan çıkartan o kokun yanıbaşımdasınız işte. Yani diyorum ben 45 gündür boşuna mı gözyaşı döktüm. Kendime boşuna mı kızdım, içimdekileri bitirmek için okadar çabalamam boşunamıydı? Yine yeni yeniden mi?

Ofisteyim şimdi. Hayır diyorum sana. Hayatımda ilk kez sana "hayır" diyebiliyorum ve buna bende şaşırıyorum. Karşımdasın işte, yanı başımdasın. Kendince güzel bir süpriz yapmışsın bana. Neden uzattığımı merak eder gibi bakıyorsun bana. Yine yeni yeniden mi?

Ofisteyim şimdi. Bitti diyorum. Sen ben diye birşey yok artık diyorum. Yüzüme bakıyorsun, sanki sözlerimden birşey anlamıyor gibisin. "Neden ?" diyorsun bana. "Neden?" . Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Zorla yutkunuyorum artık. Gözyaşlarım akmak için yarışıyor, ben engel oluyorum. "Bitmedi mi"diyorum, "hayır, bitmedi" diyorsun. Kendinden çok emin bir tavırla "henüz herşey yaşanıp bitmedi" diyorsun. Ağlamaya başlıyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Sen akşam için ayarlamalarını yapmak üzere ayrılıyorsun yanımdan. Giderken tutkulu bir şekilde öpüyorsun beni. Ben şaşkın, ne yapacağını bilmez bir halde sadece bakıyorum sana ve ağlıyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisteyim şimdi. Karşımda beyaz güller ve çikolatalar duruyor. Onlar bana bakıyor ben onlara...Ben ağlıyorum, güller boynunu büküyor. Şaşırıyorum bugün olanlara. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Radyoyu açıyorum, camdan senin gidişini izliyorum bir süre. Dönüp bakıyorsun bana, gözlerin gülüyor. Oysa ben darmadağınığım şimdi. Akşam hiç olmasın istiyorum, yaşanan onca şeyi nasıl olmamış sayarım diye düşünüyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi. Radyoda çalan müzik
"Cahildim dünyanın rengine kandım,
Hayale aldandım boşuna yandım.
Seni ilelebet benimsin sandım,
Ölürüm sevdiğim zehirim sensin.
Evvelim sen oldun, ahirim sensin.
Sözüm yok şu bende kırıldığına
Gidip başka dala sarıldığına
Gönlüm inanmıyor ayrıldığına,
Gözyaşım sel oldu ,
Evvelim sen oldun ahirim sensin..."

Ofisimdeyim şimdi. Bitmesin bugün, akşam olmasın istiyorum. Yine yeni yeniden mi?

Ofisimdeyim şimdi, aklımda tek bir soru "YİNE YENİ YENİDEN Mİ?"

 
Toplam blog
: 26
: 846
Kayıt tarihi
: 19.10.08
 
 

77 yılında Adana' da doğdum. Üniversite, lise, ortaokul ve ilkokulu Adana' da okudum. Şimdi de Adana..