Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Yine yoksun

Yine yoksun
 

Gece bitiyor, sorular hala cevapsız,  

Adımlarım küskün, ilerlemek bilmiyor...  

Ben hala aynı yerdeyim....  

Ne dersem diyeyim, gidemedim...  

Hala sendeyim...  

Ne pes edebiliyorum, ne de dayanabiliyorum....  

Sen yoksun ya küskün herşey bana....  

Aldıqım nefes bile duruyor bazen inadına....  

Gözyaşlarım yağmur olup yağdı yüreğime,  

Islandım....  

Üşüdüm....  

Sarıldım yalnızlığıma....  

Uyumak haram, gülmek haram,  

Sensizlik helal mi bana?  

Dön diyemem,  

Unutma hiç diyemem,  

İyi ol hep,  

Ben olamasam da  

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..