Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Yine yolculuk, yine ''Yolculuk''

İstanbul' a yaptığım yolculuklar genellikle Kamil Koç Şirketi ile oluyor. Bunun bana keyif veren yanlarından birisi de '' YOLCULUK '' dergisi. Bu sebeple şirkete ve emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

Dergi okumayı çocukluğumdan beri çok severim. Elimde olsa vitrindeki bütün dergileri alır günlerce okurum. Ancak buna ne param yeter ne de zamanım. Dergiler diğer yayın organlarından farklı olarak çok emek isteyen, farklı konu ve konukları ağırlayan, konusunda uzman kişilerin emekleriyle ortaya gelen, renkli kişiliği olan yazılı basın araçlarındandır bence.

'' YOLCULUK DERGİSİ '' Temmuz 2010 sayısında yine çok güzel konulara değinmiş. Özellikle '' GEÇENGÜNÖMÜRDENDİR'' sayfa başlığıyla Sayın Hocamız Feyza Hepçilingirler' in ''Kader mi, Azim mi? başlıklı yazısına bayıldım. Günümüz gençlerinin nasıl olupta batıl inançlı olabildiklerini ve kendisinin onlara yanıtını çok güzel yazmış.

En son paragrafını sizlerle paylaşmak istiyorum.

'' Genç olmak, yalnız kendisini değil, dünyayı değiştirecek gücü kendisinde bulmak değil midir? Buna inanmakla hata mı ettik biz? Akıldan, bilimsellikten bu kadar yüz çevirmek gençlik kavramıyla bağdaşır mı hiç? ''

Sonra kendim için bir dip not yakaladım dergide. Kahvenin TİP 2 diyabetine yakalanma riskini azalttığını öğrendim. En azından çocuklarımı uyarabilirim.

Yaratıcı fikirler bölümünde ilginç tasarımlar keşfettim.

En beğendiğim konuysa '' TÜRKİYE'NİN ŞELALELERİ'' ''Suyun Düşüş Hikayesi'' oldu. Bu konunun fotoğraflarıysa beni benden aldı götürdü. Umarım bu güzellikler hiç bozulmadan böylece kalır.

Bu dergiyi tanımanız için herhangi bir yolculuğunuzu Kamil Koç Şirketi ile yapmanızı öneririm.

Yolculuk ücretli, ama '' YOLCULUK '' bedava.........

Şirket bize armağan etmiş, ne de güzel etmiş, emeği geçen herkese teşekkürler.....

 
Toplam blog
: 35
: 1336
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

RESİM ÖĞRETMENİ Emekli resim öğretmeniyim. Kendi atölyemde öğrencilerimle resim çalışmalarıma devam ..