Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Yine

Yine
 

Yine ayrılığın kaçıncı sessizliğ bu,

Yine yağmurun kaçıncı şırıltısı,

Yine hangi ağlamaların ağıtları,

Yine benim yalnızlığımın sinsi kokusu.

Gidişinin ayak izleri var yüreğimde, ağlamalarımın kokusu dudaklarımdan süzülürken, ben yine başım avuçlarımın arasında düşünmeye başladım kara kara. Bu şehirde senin olmadığını bilmek, senin nefesini hissetmemek ruhumda, ellerinin benden uzak olması yada sensiz rüyalar uykularımda...

Ah bu şehir adamı ipe götürür,

Ah bu şehir sevdası için adam öldürür,

Ah bu şehir seni bensiz güldürür,

Ah bu şehir beni benden ettirir.

26.11.2006 Salihli(Manisa)

 
Toplam blog
: 31
: 592
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

19.05.1988 yılında İstanbul Fatihte doğdum. Mecburi istikametti benim ki, paramız olmadığı için Fati..