Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '15

 
Kategori
Kadın Modası
 

Yırtık kot kadına çok yakışıyor be !...

Yırtık kot kadına çok yakışıyor be !...
 

Başlarda yadırgıyordum. Ama şimdi, otobüste, metroda yırtık kot giyen çok kadınla karşılaşıyorum. Hatta ; artık bu moda yalnızca genç kadınlarda değil, ellisini aşmış kadınlarda da görülüyor. Bana göre de yırtık kot giyene çok yakışıyor.

Başörtüsünün kadının özgürlüğünü savunanlar var. Ben insan giyiminin ancak kişinin kendi tercihi olabileceğine inananlardanım. Örneğin, başörtüsünü dinin emridir demek bence içinde gizli bir dayatmayı yansıtır. O zaman başı açık tüm kadınlara ‘’ Madem başörtüsü dinin emri. Sen neden başını kapatmıyorsun ? ‘’ soru sorar. Oysa, kadınların başını kapatması konusunda farklı farklı görüşler vardır. Kimi yalnızca saçlarını kapatırken, kimi çarşaf giyer, kimi burka. Tamam başörtüsü kadının kendi tercihidir eyvallah. Ama asla, İslam’ın emridir diye bir dayatmada bulunamazsınız. Çünkü belki zamanın ruhuna göre çok kadın başını kapatıyor ama namaz kılmıyor. Oysa benim başı açıktır ama namaz kılıyor. Madem dinin emri diye başını kapatıyorsun o zaman neden İslam’ın beş koşulundan namazı es geçiyorsunuz diye sormazlar mı adama ?

İyi de yırtık kottan neden başörtüsüne geldin diye sorabilirsiniz. Bazen çevremde başını kapatıp ama başka taraflarını açan, daracık kot giyen vs kadınlar var. Bunu eleştirildiğimde ‘’ Sen falan yaşa gelmiş kadına giyinme dersi mi veriyorsun ? ‘’ diye yanıtlar alıyorum. Ama bu yanıtı veren aynı insanlar yırtık kot giyen, şort giyen, mini etek giyen kadınlara karşı tahammülsüz. Hani falan yaşa gelmiş kadına giyinme dersi verilmezdi ? İşine gelince öyle, işine gelmezse böyle.

Hem yırtık kot giymek öyle pahalı bir şey değil. Eskimiş ya da gözünüzden düşen  bir kotunuzu kendiniz yırtık kota çevirebilirsiniz. İnternette bu konuda pek çok video var. Moda , insanın kendine yakıştığını düşündüğü giysileri giymesidir. Kendine güvenen kadınları her zaman takdir ediyorum.

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..