Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Yiten Yetilerim

Yiten Yetilerim
 

yetiler


Şimdi ben gözlerin, diyorum ya! 
Beklemeden sökün ediyor sözlerin 
Öylesine söylenmiş olanlar en çok 
Söküyor içimden seni 
Battıkça batıyor işte! 
Gözlerin demeyegöreyim…
Gülüşün diyorum ya? 
Hani bakmaya doyamam dediğim gülüşün 
Çayı ocakta unutuşum!
Birden şekil değiştirip sigara yakışım oluyorsun 
Git gide kendin olmaktan çıkıp 'başka' oluyorsun. 
Yitiriyorum bile isteye bakışlarımı 
Bakışların uzaklaşmasın 
Batmasın diye sözlerin. 
Yitiriyorum yetilerimi 
Söküp atıyorum içimden 
İçimden söküp atmamak için seni, 
Gözlerini, 
Gülüşünü... 
 

M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..