Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Yitik bir hikaye

Yitik bir hikaye
 

Sevdim, sevildim

Haketmedim , haketmedin

Bir yitik hikaye oldu sonumuz...

Bir masaldı yaşadığımız...

Prensestim, Prenstin...

Gitti birgün prenses,

Nereye gittiğini bile bilmeden,

Sonunu bile düşünmeden,

Kendi masalına son verdi kendi elleriyle,

Bu masalın katili oldu...

Tükenme işte burda başladı.

Prenses o masalın bir parçasıydı,

Yapamadı masaldan ayrı,

Ama hayat öyle acımasızdı ki

Masala tekrar geri dönemezdi.

Şimdi ellerinde yalnızca,

Parçalanmış bir hayat var.

Çıkışlar hep kapalı,

Nefes almak bile öyle zorki.

Şimdi prenses prensinden ,

Özür dilemek istiyor.

Tüm bu acılara karşılık olarak,

Yeterli olmadığını bilse de...
 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..