Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '13

 
Kategori
İnançlar
 

Yitik cenneti arıyorum

Yitik cenneti arıyorum
 

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

Kalplere Allah’a dönüş çağrısı yapan        

Tefekkür çağrısında bulunan

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

 

Modern safsatalarla dolu hayatın çıkmazında çıkaracak

Dört bir yanda hayatı esir almış kısır döngü düşüncelerden sıyıracak

Nefis muhasebesine ışık olacak

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

 

Yüreğin sızlanmalarına derman olan

Gönül kapısını merhametle ardına kadar açan

Benliği bir kenara atacak sevgi ile kucaklayacak

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

 

Fikir çilesi içinde acılarına merhem olacak

Yaratılış hikmetini hatırlatacak yaşatacak

Günde beş vakit secdeye ulaştıracak

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

 

İnsan alıp sürükleyen fikirsizlik akımından alı koyacak

Merhameti tüm dünyaya hâkim kılacak

Şeytanı nefsi yerler altına alarak ezecek

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

 

Birlik beraberlik kardeşliği gönüllere yerleştiren

Zalimce egoları zalimleri yerinde sarsan yok eden

Yol arkadaşının ıstırabına çareler sunan

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

 

Bir insanın kazanılması için gözyaşı döken

İnsanlığın mutluluğu için gece gündüz çalışan emek veren

Atılan taşlara karşılık yolunda dönmeyen

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

 

 

Dünyanın boş meşgalelerini ayaklar altına aldıran

Kuran ile İman ile dünyalara asrısaadeti yaşattıran

Konuştuğunda dostunu tarihi incitmeden yaşatan

Yitik cenneti arıyorum Kuranın Resulün izinde

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..