Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

07 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

Yitik Seneler ve Hüznüm

Kayıp gençliğim geldi aklıma,
Bugünüme mi iç çekerek yanayım
Her geçen günüm yitik sanki!..
Umutsuzca her nefesimin yasındayım
Ölüm yaklaşıyor bana her günüm,
Bakmışım bir sabah selaya o kadar yakınım
Masum gözlerin canlanır gözlerimde
Bana her ne kadar yakınsan da o kadar uzaksın
Hayallerin yükselir semalarda

Yıllar sonra tanıdım seni
Keşke gençliğimde tanısaydım seni
Gözlerimde canlanıyor ellerimi bıraktığın
Gözyaşları ile vedalaştığın gün
Ölümün soğuk yüzü vuruyor gönlüme
Bedenimden uzaklaşıyor yavaş yavaş varlığım

Ne kadar sevmişim seni ömrümde
Geçen diğer aşklarım meğer olmuş hikâye
Kaderim mi aldı seni benden
Avutuyor beni kısa da olsa
Varlığın bedenime himaye
Yalnızlık gözlerime vurdu
Biraz hüzün biraz gözyaşı
Senle yaşadıklarım avucumda az da olsa sermaye
Her ne kadar yakınsan da o kadar uzaksın
Hayallerin yükselir semalarda

Yıllar sonra tanıdım seni
Keşke gençliğimde tanısaydım seni
Gözlerimde canlanıyor ellerimi bıraktığın
Hiçbir şey olmamışçasına uzaklaştığın gün
Ölümün soğuk yüzü vuruyor gönlüme
Bedenimden uzaklaşıyor yavaş yavaş varlığım

Ayhan İÇÖZ (07.11.2018)

 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..