Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '13

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Yitip Gitmeli İnsan İşte Böyle

Yitip Gitmeli İnsan İşte Böyle
 

Yitip Gitmeli İnsan İşte Böyle


Yitip gitmek istedim, bir köy evinin sade, toprak kokan boş bir odasında, deliksiz bir uykuya dalmayı; hiç tanımadığım ve beni hiç tanımayan toprağın insanlarının duruluğunda kaybolmayı...

Yitip gittim bir gece vakti; bir köy evinin bahçesinde sundurmanın altında, sonbaharın ılık yağmuruyla gecenin solgun karanlığında başka bir zamana gittim.

Uyudum sonra hiç tanımadığım bir odada; karanlıkta derenin çağıltısıyla süslendi düşlerim; çevre dağların ve köyün sarmaladığı bir uykuda yitip gittim.

Olmuş çatlamış narlarla beraber çatırdadı katılaşmış benliğim, tane tane döküldüm ve her döküldüğüm yerde, o taşlık arazilerde yeni bir fidana dönüştüm.

Yitip gitmeli insan işte böyle; yitmediğinde; yitiriyor çünkü kendini başka yerlerde...

 ixtlan yolculuğu

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=583938608333123&set=a.349246925135627.80220.349230845137235&type=1&theater

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..