Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Yitirdik Birbirimizi

Yitirdik Birbirimizi
 

Sesini soluğunu arıyor kulaklarım etrafta
Seni andıran her yüze bakakalıyorum o zaman
Yerle bir oluyor acıyor yüreğim bir anda
Anladım'ki hiç geçmeyecek bir yara kaldı ruhumda

Herkesin bir hikayesi vardır ya hani hayatta
Benim hikayemde hayatımda sen ol istedim yalnızca
Varlığına hayranlıkla teşekkürlerimi sunuyorken Tanrıya
Ne oldu da kaybettik direncimizi yitirdik birbirimizi bir anda

Kolay mı sanıyorsun kalp ağlarken akıl nasıl unutsun
Hangi gün bana sensizlikte aydınlığı sunsun
Karardıkça kararıyor her tarafından kan damlıyor şimdi ruhumun
Sakladım kalbime emanetini ölene dek bırak bende dursun

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..