Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Dostluk
 

Yitirdim

Yitirdim
 

İçinde bir sen vardın yanına gelince ben sandığım.Hayatı her yönüyle paylaştığım.

Hareketlerimi kısıtlamadığım.bir şeyler oldu yüreğime bir şeyler akıp gitti içimden.

Göz yaşlarımı tutum. O an kimse ağladığımı, üzüldüğümü bilsin istemedim.

Sayende hayata dün bir kez daha merhaba dedim.

Ben dün dostluğu kaybettim.Aşkı zaten yıllar önce kaybetmiştik.

Dünse içimde kalan dostluğu kaybettim.

Can sayıp her şeyden öte tutmak…

Yanılmışlığımla yüzleştim. Arkasına saklandığım gerçekle karşı karşıya geldim.

İçimde bir sen vardın yanına gelince ben sandığım…

Onu da dün yitirdim…


01.05.2008 /14:42

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..