Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Yitirilişim

Yitirilişim
 

Bir yanım doğum, bir yanım uçurumlar
bir yanım umutlar, bir yanım yitiriliş
bir yanım mutluluk, bir yanım 2 damla
ve ben bir bütünüm.ayırdığımda ise ölüm...

hayat üstüme üstüme geliyor.bir bir göğüslüyorum,
mutluluklarımı dağıtıp herkese
hüzünlerimi saklıyorum kendime
bazen sol kolum titriyor
sol yanım, sol tarafım neden?

başımı çevirip bakıyorum
dostlarımı görüyorum.ailemi görüyorum.
kendimi görüyorum.herkesi görüyorum
alıp götürüp parçalamak isteyenleri görüyorum.

hayat üstüme geliyor korkmuyorum.
sol yanımdan ürküyorum.geriye ne kaldıki?
kimler kaldı.neyler kaldı.ben kaldım bir ben ve sağ yanım.
kalpsizliği yakıştıramadım
yakıştıramadım kendime
yakıştıramadım gidenlere

susuyorum yine çoğu zamanki gibi.
çığlığımı saklıyorum.
ve
yitirişimi izliyorum
şimdilerde ise dinlediğim tek şey
her zamanki gibi deniz sesi kimi zaman
kimi zaman yağmur sesi....

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..