Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

31 Ocak '09

 
Kategori
Kitap
 

Yiyemeyeceğin muzu soyma kardeşim

Yiyemeyeceğin muzu soyma kardeşim
 

aval aval bakma


Evet işte budur kardeşim, söz budur.
Aslında tanımam o çocuğu.
O çocuk kim mi..
O kitabı yazan çocuk canım..
Zeki Kayahan Coşkun.

Bazı radyoda rastgelirim.. Acaip matrax bir çocuk, hem matrax hem matrix..

Kitabı okudum mu, yoo okumadım.. Ama başlığına vuruldum ben.. Bir roman yazsan, sayfalar dolusu, istediklerini bu kadar vurucu anlatamazsın yahu.. Kitap isterse hiçbirşey anlatmasın (ki okuyanlar çok beğenmiş, biçok şey anlatıyormuş) bana başlığı yetti, herşeyi anlatmış bitirmiş zannımca o başlık..

Yiyemeyeceğin muzu soymayacaksın canım kardeşim yoksa her yudumu yudum yudum boğazına dizerler..

Boyundan büyük laf söz etmeyeceksin değerli kardeşim, aksi halde o lafsöz an gelir seni en zayıf yerinden yakalar

Boyundan büyük işe girişmeyeceksin akıllı kardeşim girişirsen bir süre geçince görürsün o iş sana girer..

Yüreğin yusuf yusuf iken kurtlar sofrasında kurt gibi havalanmayacaksın korkak kardeşim, yemek anında kurtlar önce seni çiğ çiğ yer..

Öyle aval andaval durma karşımda, adam ol kardeşim, adam gibi adam ol, tutabileceğin sözü söylesin dilin, "gücün yeterse borazancı başı ol " derdi annecim, aynen öyle canım kardeşim yüzme bilmiyorsan ne işin var kavak ağacında.. Okyanusa kürek çalmak senin neyine ödlek kardeşim, sen sığ suda karşıya geçemezsin..

Mertçe adam gibi sonuna dek söz verip sonsuza dek sever görünüp karşılaştığın ilk zor zamanda kalleşler gibi kuyruğu kıstırıp, arka kapıdan sıvışıp tüymek daima işine geliyorsa, herkesi yarı yolda yolundan eylemeyi kendine iş edinmişsen sen ömür billah o muzu yiyemezsin, sana helal etmezler ahlaksız kardeşim. Ardında bıraktığın günahlarının vebali boynunda yağlı urgandır , bir ömür ödemeye yetmez kalleş kardeşim

Özen di hiçte iyi birşey değildir canım kardeşim, bir hayatın 10 yılında 10 tane yol - hayat arkadaşı edinip çeşit çeşit yolları arşınlayarak devam edilecek kadar hafife alınacak bir şey değildir bu hayat, hesap nizam günü gelip ilahi huzura çıktığında seninde hesabın dürülür elbet yusuf kardeşim.

***********************************
İnanırdım duyduğum her söze,
bir zamanlar saflık vardı
Şimdi yerim yok aldanmaya,
bir hayat sıradanı kalbim
Bana bitmeyen bir tek şey söyle,
söyle sonsuza inanayım
Bana nasıl seveceğimi anlat,
aşk karlı yokuş yorulmayalım

Söz ver, durma öyle bana söz ver,
bakışına kanmam artık, söz ver
Çok zor soru değil bu, hadi çöz ver,
birlikte ölecek miyiz ?

FERİDUN DÜZAĞAÇ

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..