Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
Anne-Babalar
Okunma Sayısı
131
 

Yiyorum o halde varım.

 Yemek yemeyi seviyorum. E haliyle bu dönemde de iştah artışım tavan yapmış durumda hamini gırtlak yiyorum. Sigara yok, kahve anca bir fincan o da az kahve full süt.Eee?! güzel olan her şey yasakken yemek benim tek tesellim oldu. Sabah kahvaltısı, kahvaltıdan 2-3 saat sonra meyve/sebze, öğle yemeği, uyuyorum yemekten sonra kalkınca yoğurt ya da tatlı bişeyler yiyorum bazen dayanamayıp ikisini de yiyorum hoho. Akşam üzeri tekrar bir meyve/sebze faslım var. Sonrasında da zaten sevdiceğim geliyor, beraberce akşam yemeği yiyoruz. Yemekten sonra bişey yememeye özen göstersem de çok büyük yalancı olurum yiyorum valla. Gece yatarken de bi koccamaaan bardak ballı süt içiyorum yarasın tosunuma maşallah şeklinde yatıyorum. Günde de 10-12 büyük boy bardak su içiyorum. Yaşayınca anlamıyor insan da şimdi okuyunca anladım ki benim hayatım bildiğin yemek olmuş. Prensesler gibi yiyorum içiyorum devirip popoyu yatıyorum sanma sakın lütfen. Evin işi oluyor haliyle, sonracıııma çizim yapıyorum e dışarıya çıkıp sosyalleşmeye çalışıyorum. Gebe kalmadan önce çoğunlukla rejimde olduğum için günü kahve ile geçirip gram bişey yemiyodum.

 
Sevgilim normalde on kaplan yiyebilecek güçte iştahlı adamın teki. Nasıl bi iştah-metabolizma ikilisi varsa yer yer kilo almaz beni çılgına çevirirdi. Taaa ki bugünlere kadar. nihoho! Yaşasın kötülük. Adam neredeyse benim 3 katım yemeye ve doğru orantıda kilo almaya başladı. Kilo dediysem pattiz surat, leblebi yutmuş solucan göbek. Benim cüsseyle yarışacak yakında çok mutluyum :)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ümit???? Ümit ama ne??? Sanırım siz "Ümit Bey" demek istediniz ama klavyeniz sürçtü! Aldırmayın lütfen... Oluyor işte bazen. Tekrar hoş geldiniz efendim:)))

Ümit Culduz  
 19.01.2012 21:19
Cevap :
egolar!ah egolar.  19.01.2012 21:41
 

Şşşşşşşşşşşşşşşt! Burası Milliyet Blog! İnternet jargonunu kaldırmaz aman diyim:) "Geliyo, gidiyo, oluyo"...Boşverin bunları. Neyse; hoşgeldiniz efendim. Selamlar, saygılar.

Ümit Culduz  
 17.01.2012 23:02
Cevap :
Çok teşekkür ederim Ümit.Sanırım redaksiyon için birine ihtiyacım var.Ben gelişine yazıyorum çünkü.dikkat etmeye çalışıyorum.Hoş buldum.  19.01.2012 9:02
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 7
Toplam yorum
: 13
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 162
Kayıt tarihi
: 06.01.12
 
 

Alelade bir Nisan gününde İstanbul'da doğdum. Kendimi bildi bileli çizdim, ama ressam olmadım. Uz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster